A
Anonymous
Guest
Die rockman 7 is echt wreed, mooie aankopen Ziek!
Hoe is megaman x3 eigelijk?(namelijk nooit gespeeld
)
Hoe is megaman x3 eigelijk?(namelijk nooit gespeeld
DreamerNL":1y4zt2sq said:final fight 2 is imo de beste in de serie. megaman x...goeie herinneringen aan!
kan soms gebeuren heSNK Draft and Design Works (Sorry Mighty, ik wou hem ook.)
DreamerNL":2ng2mp0b said:nice shit ziek! die artbooks/mooks zijn awesome 8)
Perhaps een aparte gallerij waar iedereen zn artbooks inzet?