A
Anonymous
Guest
Voor mensen hier die nog een aanbetaling hebben gedaan aan Joel (Xenepp) van het mameboard(AO), hij is dus weer opgedoken en misschien krijgen we het geld nog terug.(waarschijnlijk niet :evil: )
Volgens mij had jij (Hassan 100 pond aanbetaald) en andere leden hier ook?
http://shmups.system11.org/viewtopic.php?f=4&t=27635&start=60
Misschien handig om het topic daar in de gaten te houden...?
-Marc.
Volgens mij had jij (Hassan 100 pond aanbetaald) en andere leden hier ook?
http://shmups.system11.org/viewtopic.php?f=4&t=27635&start=60
Misschien handig om het topic daar in de gaten te houden...?
-Marc.