What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Xenepp is back

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Voor mensen hier die nog een aanbetaling hebben gedaan aan Joel (Xenepp) van het mameboard(AO), hij is dus weer opgedoken en misschien krijgen we het geld nog terug.(waarschijnlijk niet :evil: )

Volgens mij had jij (Hassan 100 pond aanbetaald) en andere leden hier ook?

http://shmups.system11.org/viewtopic.php?f=4&t=27635&start=60

Misschien handig om het topic daar in de gaten te houden...?

-Marc.
 
Het is 'Xenepp' en is nu aktief onder de naam RetroRepair op AO en Shmup. Tja, Heel erg raar allemaal.
 
ja post ff aangepast,

idd erg vreemd allemaal, heb er ook geen goed gevoel bij.
 
Wooot Retrorepair??? Fucking brilliant, ik had bijna een doos met boards naar hem toegestuurd om te laten maken, pffft net op tijd dus. Ik zal eens kijken hoe ik dit tactisch kan aanpakken. Thnx guys!!
 
Inderdaad, shady guy, heeft al 4 kasten "gekocht" , maar heeft elke keer een andere smoes als hij moet betalen..
 
rklok":1ug0f36c said:
Inderdaad, shady guy, heeft al 4 kasten "gekocht" , maar heeft elke keer een andere smoes als hij moet betalen..

en je hebt HOPELIJK niks gestuurd??? ;) denk het zelf niet namelijk, heb echt een hekel aan "wanbetalers" of hoe je het ook wil noemen :x
 
Succes jongens, ik hoop dat jullie je geld terug krijgen.

Overigens is hij al weer bijna een jaar lid op AO onder zijn nieuwe naam en hij heeft 44 keer gepost. Blijkbaar heeft niemand hem eerder gespot.
 
Ach geld kun je wel naar fluiten, maar niet geschoten is altijd mis.

Jammer dat dit soort mensen bestaan, en dan te bedenken dat hij het misschien gewoon weer flikt, echt sneu. :cry:
 
Tja hoe moet je het spotten. Nieuw email adres, nieuwe nickname klaar. Zo gaat dat met internet he. Bij poolchamp zie je het wel, maar er zijn maar weinig mensen die op zo'n gare manier communiceren :)
 
Back
Top