Da Dude":3rat7rbo said:Ik ben van een Nac naar een NNC gegaan. Dat scherm was zo vet. Dat ben ik bij andere vga cabs niet tegengekomen.
Nu gewoon HD in mijn Vewlix. Lekker!!!
Michaelm":4r7n1kwu said:Maar goed, als je de plaats ervoor hebt zijn 2 dedicated horizontal en vertical cabs wel fijner.
PascalP":2g7ip8zp said:Heeft een Egret II niet een MS9 gelijk aan een NAC of Cyberlead?
Zelfde kwaliteit voor een lagere prijs![]()
Marcosan30":36tlmxf5 said:Cyberlead zou ik niet doen vanwege the gefixeerde bezel, hierdoor kun je niet draaien :?
Sp33dFr34k":2ow0lose said:Marcosan30":2ow0lose said:Cyberlead zou ik niet doen vanwege the gefixeerde bezel, hierdoor kun je niet draaien :?
Te laat Marco, hij heeft er al 1![]()
RoOd":2k85slp3 said:En de NAC dan? Die monitor is toch wel rotatable? Of is dat weer een compleet andere monitor?
)Zit zelf namelijk ook tussen de twee cabs in deze thread te dubben)
sombetzki":2rasbcw6 said:Michaelm":2rasbcw6 said:Maar goed, als je de plaats ervoor hebt zijn 2 dedicated horizontal en vertical cabs wel fijner.
Is dat niet een beetje overdreven, 4 cabs?![]()
waiwainl":sz9x369x said:sombetzki":sz9x369x said:Michaelm":sz9x369x said:Maar goed, als je de plaats ervoor hebt zijn 2 dedicated horizontal en vertical cabs wel fijner.
Is dat niet een beetje overdreven, 4 cabs?![]()
Nee :-D
Cageman":p3ajz87y said:...
:text-yeahthat:
![]()