Ken":8kf86j1u said:Mooi einde voor Keppeltje.
Terugkijkend een teleurstellend WK, doodgefloten door de scheidsrechters en weinig nieuwe gezichten of nieuwe dingen. Zidane, Ronaldinho, Henry, alle wereldsterren door het ijs gezakt. Ronaldo letterlijk...
R-Type":162vzwaj said:Ken":162vzwaj said:Mooi einde voor Keppeltje.
Terugkijkend een teleurstellend WK, doodgefloten door de scheidsrechters en weinig nieuwe gezichten of nieuwe dingen. Zidane, Ronaldinho, Henry, alle wereldsterren door het ijs gezakt. Ronaldo letterlijk...
Ik denk dat ze blij mogen zijn dat Ronaldo geen loopgraven in het veld achter heeft gelaten door de valpartijen met zijn vatsige lijf. Die scheidsen waren schoften, behalve de zuid amerikaanse (die floten dan ook op het laatst alles). Conservatieve kuttrainers hebben Robinho en Messi niet laten schitteren. Nederland heeft ook gefaald met Marco. Voetbal een 5, organisatie was puik (maar Duitsers en organiseren = altijd goed).
Ik kan niet wachten op de Eredivisie, ik heb nu al afkickverschijnselen.. geen voetbal nu :/
DAY":3dkdqap2 said:Zidane heeft de gouden bal en over een paar dagen horen wij wat Materazi nu eindelijk heeft gezegd, ben benieuwd. speculaties zijn momenteel: je moeder is een hoer, je zus is een hoer en je bent een terrorist.
Baki":2jnv7ees said:Hoe dan ook het is zonde dat zo'n sublieme speler als Zidane in zijn laatste wedstrijd, een WK finale nota bene, zich tot zoiets laat verleiden![]()
ManoRevolver":30zpybxi said:Baki":30zpybxi said:Hoe dan ook het is zonde dat zo'n sublieme speler als Zidane in zijn laatste wedstrijd, een WK finale nota bene, zich tot zoiets laat verleiden![]()
Ik vind het wel stijl 8), en er nog met de gouden bal vandoor gaan ook :lol:.
Gungrave":12mc8cm2 said:ManoRevolver":12mc8cm2 said:Baki":12mc8cm2 said:Hoe dan ook het is zonde dat zo'n sublieme speler als Zidane in zijn laatste wedstrijd, een WK finale nota bene, zich tot zoiets laat verleiden![]()
Ik vind het wel stijl 8), en er nog met de gouden bal vandoor gaan ook :lol:.
Er is momenteel een onderzoek gaande waardoor hij de Gouden Bal alsnog zou moeten afstaan, die naar mijn mening zeker naar Cannavaro of Pirlo zou moeten gaan. En dat je dat stijl vindt, belachelijk. Dit hoort niet thuis in het voetbal, zeker niet op zo'n niveau. Een speler als Zidane (aanvoerder notabene) hoort daar boven te staan... :roll:
RoOd":su7wrcxc said:Gungrave":su7wrcxc said:ManoRevolver":su7wrcxc said:Baki":su7wrcxc said:Hoe dan ook het is zonde dat zo'n sublieme speler als Zidane in zijn laatste wedstrijd, een WK finale nota bene, zich tot zoiets laat verleiden![]()
Ik vind het wel stijl 8), en er nog met de gouden bal vandoor gaan ook :lol:.
Er is momenteel een onderzoek gaande waardoor hij de Gouden Bal alsnog zou moeten afstaan, die naar mijn mening zeker naar Cannavaro of Pirlo zou moeten gaan. En dat je dat stijl vindt, belachelijk. Dit hoort niet thuis in het voetbal, zeker niet op zo'n niveau. Een speler als Zidane (aanvoerder notabene) hoort daar boven te staan... :roll:
Laten we eerste eens even de statement van alletwee de heren afwachten en kijken wat er nu echt gebeurt is.
Als je ziet wat voor persoonlijkheid Zidane is en hoe hij zich altijd gedraagd (daarom ook winnaar van de gouden bal geval) moet er naar mijn mening iets echt zeer kwetsend gezegd zijn.
Als ik naar mezelf kijk kan ik altijd een hoop shit en onzin hebben maar er is bij mij 1 ding dat gewoon off limits is. ik kan dus goed voorstellen dat er best dingen kunnen zijn die gewoon voorbij gaan aan wat iemand kan wegslikken. Om te roepen dat je er boven moet staan vind ik echt onzin. Soms is dat gewoon geen optie.
Ik zou het dus opzeker jammer vinden als het een "om niets" actie was.
Dan ben ik er direct voor dat hij zijn prijs inlevert. Zou erg zonde zijn en onbegrijpelijk.
ManoRevolver":3mp7zuqu said:RoOd":3mp7zuqu said:Gungrave":3mp7zuqu said:ManoRevolver":3mp7zuqu said:Baki":3mp7zuqu said:Hoe dan ook het is zonde dat zo'n sublieme speler als Zidane in zijn laatste wedstrijd, een WK finale nota bene, zich tot zoiets laat verleiden![]()
Ik vind het wel stijl 8), en er nog met de gouden bal vandoor gaan ook :lol:.
Er is momenteel een onderzoek gaande waardoor hij de Gouden Bal alsnog zou moeten afstaan, die naar mijn mening zeker naar Cannavaro of Pirlo zou moeten gaan. En dat je dat stijl vindt, belachelijk. Dit hoort niet thuis in het voetbal, zeker niet op zo'n niveau. Een speler als Zidane (aanvoerder notabene) hoort daar boven te staan... :roll:
Laten we eerste eens even de statement van alletwee de heren afwachten en kijken wat er nu echt gebeurt is.
Als je ziet wat voor persoonlijkheid Zidane is en hoe hij zich altijd gedraagd (daarom ook winnaar van de gouden bal geval) moet er naar mijn mening iets echt zeer kwetsend gezegd zijn.
Als ik naar mezelf kijk kan ik altijd een hoop shit en onzin hebben maar er is bij mij 1 ding dat gewoon off limits is. ik kan dus goed voorstellen dat er best dingen kunnen zijn die gewoon voorbij gaan aan wat iemand kan wegslikken. Om te roepen dat je er boven moet staan vind ik echt onzin. Soms is dat gewoon geen optie.
Ik zou het dus opzeker jammer vinden als het een "om niets" actie was.
Dan ben ik er direct voor dat hij zijn prijs inlevert. Zou erg zonde zijn en onbegrijpelijk.
Precies, Zidane is ook mens en heeft ook grenzen, en als de welbekende druppel overloopt... tja. Ookal ben je aanvoerder van het Franse elftal en ookal speel je dan op zo'n hoog niveau, dan gebeurt dat gewoon. Zidane liet hiermee meer heart zien dan wie dan ook, en dat 'ie net zoals een ander is (behalve gungrave, die laat zijn moeder / zus gewoon voor hoer uitschelden of zichzelf voor terrorist laat uitmaken, belachelijk! :lol.
STIJL!
RoOd":3mp7zuqu said:Soms is dat gewoon geen optie.
Gungrave":3jn3avom said:ManoRevolver":3jn3avom said:RoOd":3jn3avom said:Gungrave":3jn3avom said:ManoRevolver":3jn3avom said:Baki":3jn3avom said:Hoe dan ook het is zonde dat zo'n sublieme speler als Zidane in zijn laatste wedstrijd, een WK finale nota bene, zich tot zoiets laat verleiden![]()
Ik vind het wel stijl 8), en er nog met de gouden bal vandoor gaan ook :lol:.
Er is momenteel een onderzoek gaande waardoor hij de Gouden Bal alsnog zou moeten afstaan, die naar mijn mening zeker naar Cannavaro of Pirlo zou moeten gaan. En dat je dat stijl vindt, belachelijk. Dit hoort niet thuis in het voetbal, zeker niet op zo'n niveau. Een speler als Zidane (aanvoerder notabene) hoort daar boven te staan... :roll:
Laten we eerste eens even de statement van alletwee de heren afwachten en kijken wat er nu echt gebeurt is.
Als je ziet wat voor persoonlijkheid Zidane is en hoe hij zich altijd gedraagd (daarom ook winnaar van de gouden bal geval) moet er naar mijn mening iets echt zeer kwetsend gezegd zijn.
Als ik naar mezelf kijk kan ik altijd een hoop shit en onzin hebben maar er is bij mij 1 ding dat gewoon off limits is. ik kan dus goed voorstellen dat er best dingen kunnen zijn die gewoon voorbij gaan aan wat iemand kan wegslikken. Om te roepen dat je er boven moet staan vind ik echt onzin. Soms is dat gewoon geen optie.
Ik zou het dus opzeker jammer vinden als het een "om niets" actie was.
Dan ben ik er direct voor dat hij zijn prijs inlevert. Zou erg zonde zijn en onbegrijpelijk.
Precies, Zidane is ook mens en heeft ook grenzen, en als de welbekende druppel overloopt... tja. Ookal ben je aanvoerder van het Franse elftal en ookal speel je dan op zo'n hoog niveau, dan gebeurt dat gewoon. Zidane liet hiermee meer heart zien dan wie dan ook, en dat 'ie net zoals een ander is (behalve gungrave, die laat zijn moeder / zus gewoon voor hoer uitschelden of zichzelf voor terrorist laat uitmaken, belachelijk! :lol.
STIJL!
Op het voetbalveld moet je je gewoon aan bepaalde regels houden. Jij, ik en dus ook Zidane. Provocatie en schelden gebeurt op werkelijk elk niveau, maar als je een wereldvoetballer van dat formaat bent dan moet je daar gewoon boven staan, that's it.
Ik laat overigens dat helemaal niet toe, maar op het voetbalveld meot je dat op een andere manier bestrijden. Dat Zidane dat niet in zijn hoofd kan halen is zijn probleem, dus ben ik ervoor dat hij de Gouden Bal moet inleveren.
RoOd":3jn3avom said:Soms is dat gewoon geen optie.
DUS moet je maar iemand een kopstoot geven en zal dat dus gedoogd moeten worden omdat iemand je zus, moeder of jezelf uitscheldt? Bullshit. Niks stijl.
ManoRevolver":135jjojw said:Waarom moet jij gelijk weer in de verdeding springen?
Ben je zelf een stinkitaliaan ofzo?
Gungrave":2z57rywu said:ManoRevolver":2z57rywu said:Waarom moet jij gelijk weer in de verdeding springen?
Ben je zelf een stinkitaliaan ofzo?
Waarom verdedig jij Zidane?
En nee, ik ben geen Italiaan. Wat is precies jouw reden tot 'haat' tegen Italie?
:roll: