What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

WK Prediction

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date

Wereldkampeloen 2006 :

  • Nederland

    Votes: 0 0.0%
  • Brazilie

    Votes: 0 0.0%
  • Frankrijk

    Votes: 0 0.0%
  • Tsjechie

    Votes: 0 0.0%
  • Engeland

    Votes: 0 0.0%
  • Italie

    Votes: 0 0.0%
  • Argentinie

    Votes: 0 0.0%
  • Portugal

    Votes: 0 0.0%
  • Duitsland

    Votes: 0 0.0%
  • Ander land

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0
Ik denk dat later mensen dit wk gaan zien als de dag dat Zidane afscheid nam van het internationale voetbal en dat niemand zich meer de kampioen kan herinneren.
 
Zelf vond ik het nou ook niet echt een gedenkwaardig WK. Youri Mulder zei dat de organisatie een 8 verdiende maar in voetballend opzicht dit WK niet meer dan een 6 zou krijgen, en daar ben ik het eigenlijk totaal mee eens. Af en toe een verassing (Ghana, Australie, TNT) maar veel echt leuke wedstrijden waren er niet. Op naar het EK 2008 dan maar... :roll:
 
Ken":8kf86j1u said:
Mooi einde voor Keppeltje.

Terugkijkend een teleurstellend WK, doodgefloten door de scheidsrechters en weinig nieuwe gezichten of nieuwe dingen. Zidane, Ronaldinho, Henry, alle wereldsterren door het ijs gezakt. Ronaldo letterlijk...

Ik denk dat ze blij mogen zijn dat Ronaldo geen loopgraven in het veld achter heeft gelaten door de valpartijen met zijn vatsige lijf. Die scheidsen waren schoften, behalve de zuid amerikaanse (die floten dan ook op het laatst alles). Conservatieve kuttrainers hebben Robinho en Messi niet laten schitteren. Nederland heeft ook gefaald met Marco. Voetbal een 5, organisatie was puik (maar Duitsers en organiseren = altijd goed).

Ik kan niet wachten op de Eredivisie, ik heb nu al afkickverschijnselen.. geen voetbal nu :/
 
R-Type":162vzwaj said:
Ken":162vzwaj said:
Mooi einde voor Keppeltje.

Terugkijkend een teleurstellend WK, doodgefloten door de scheidsrechters en weinig nieuwe gezichten of nieuwe dingen. Zidane, Ronaldinho, Henry, alle wereldsterren door het ijs gezakt. Ronaldo letterlijk...

Ik denk dat ze blij mogen zijn dat Ronaldo geen loopgraven in het veld achter heeft gelaten door de valpartijen met zijn vatsige lijf. Die scheidsen waren schoften, behalve de zuid amerikaanse (die floten dan ook op het laatst alles). Conservatieve kuttrainers hebben Robinho en Messi niet laten schitteren. Nederland heeft ook gefaald met Marco. Voetbal een 5, organisatie was puik (maar Duitsers en organiseren = altijd goed).

Ik kan niet wachten op de Eredivisie, ik heb nu al afkickverschijnselen.. geen voetbal nu :/

Eredivisie vind ik niet bepaald interessant meer, vanaf dit seizoen ga ik me concentreren op de Spaanse competitie. Veel hoger niveau, leukere clubs en het voetbal zelf vind ik veel aantrekkelijker.
 
Ik vind de eredivisie heel erg onderschat. Het voetbal is aanvallend en ook tactisch van zeer hoog niveau (waar anders zag je altijd een verdediger eruitgaan voor een extra aanvaller?). Dit zie je ook vaak terug in Europa waar Nederlandse clubs nauwelijks overlopen worden door de steenrijke patserteams. PSV verslaat zo'n milan op pure tactiek, en AZ versloeg er ook een hoop, met nog niet eens lelijk voetbal. Ik heb wel eens Serie A wedstrijden gezien, waarbij ik echt in slaap viel.. In Engeland is het veel rousdouwen zonder nadenken (wel leuk oppertunistisch voetbal) en in Spanje is tactiek ver te zoeken, maar een wedstrijdje van Barcelona is vaak wel entertainment. In die competities zijn het ook maar paar clubs die het de moeite maken want van een Everton - Portsmouth en Osasuna - Zaragoza word ik niet warm.

Ik denk dat Nederlanders tactisch en qua inzicht de sterkste ter wereld zijn, gezien het materiaal dat we hebben. Je ziet het aan wat Hiddink allemaal neerzet, en wat Michels teweeg heeft gebracht. Ook halen veel topclubs Nederlanders voor in de technische staf..
 
Zidane heeft de gouden bal en over een paar dagen horen wij wat Materazi nu eindelijk heeft gezegd, ben benieuwd. speculaties zijn momenteel: je moeder is een hoer, je zus is een hoer en je bent een terrorist.

btw is het niet iedereen opgevallen dat materazzi tegenwoordig redelijk fair speelt?
 
Jah dat vond ik ook, hij incasseerde veel meer dan dat ie uitdeelde. En scheidsen hebben hem best wel zwaar behandeld bijvoorbeeld tegen de Aussies maar ook die strafschop in de finale.

Ik denk dat ie op zijn flikker heeft gehad in de nationale ploeg, met al deze camera's en aandacht enzo kun je bijna niets flikken.
 
DAY":3dkdqap2 said:
Zidane heeft de gouden bal en over een paar dagen horen wij wat Materazi nu eindelijk heeft gezegd, ben benieuwd. speculaties zijn momenteel: je moeder is een hoer, je zus is een hoer en je bent een terrorist.

Als je zulke dingen tegen zo'n harde baas zegt verdien je eigenlijk een kogel ipv een kopstoot op/in je borst. :lol:
 
Dat heeft hij dus blijkbaar niet gezegd. Ik hoorde vandaag op de radio dat Materazzi tegen de Italiaanse medio verklaarde dat toen hij aan het shirt van Zidane trok die zei dat hij gewoon aan hem kon vragen als hij shirtje wilde ruilen lol. Toen heeft Materazzi hem wel beledigd maar niet iets met zijn moeder of over zijn afkomst. Hoe dan ook het is zonde dat zo'n sublieme speler als Zidane in zijn laatste wedstrijd, een WK finale nota bene, zich tot zoiets laat verleiden :(
 
Baki":2jnv7ees said:
Hoe dan ook het is zonde dat zo'n sublieme speler als Zidane in zijn laatste wedstrijd, een WK finale nota bene, zich tot zoiets laat verleiden :(

Ik vind het wel stijl 8), en er nog met de gouden bal vandoor gaan ook :lol:.
 
ManoRevolver":30zpybxi said:
Baki":30zpybxi said:
Hoe dan ook het is zonde dat zo'n sublieme speler als Zidane in zijn laatste wedstrijd, een WK finale nota bene, zich tot zoiets laat verleiden :(

Ik vind het wel stijl 8), en er nog met de gouden bal vandoor gaan ook :lol:.

Er is momenteel een onderzoek gaande waardoor hij de Gouden Bal alsnog zou moeten afstaan, die naar mijn mening zeker naar Cannavaro of Pirlo zou moeten gaan. En dat je dat stijl vindt, belachelijk. Dit hoort niet thuis in het voetbal, zeker niet op zo'n niveau. Een speler als Zidane (aanvoerder notabene) hoort daar boven te staan... :roll:
 
Gungrave":12mc8cm2 said:
ManoRevolver":12mc8cm2 said:
Baki":12mc8cm2 said:
Hoe dan ook het is zonde dat zo'n sublieme speler als Zidane in zijn laatste wedstrijd, een WK finale nota bene, zich tot zoiets laat verleiden :(

Ik vind het wel stijl 8), en er nog met de gouden bal vandoor gaan ook :lol:.

Er is momenteel een onderzoek gaande waardoor hij de Gouden Bal alsnog zou moeten afstaan, die naar mijn mening zeker naar Cannavaro of Pirlo zou moeten gaan. En dat je dat stijl vindt, belachelijk. Dit hoort niet thuis in het voetbal, zeker niet op zo'n niveau. Een speler als Zidane (aanvoerder notabene) hoort daar boven te staan... :roll:

Laten we eerste eens even de statement van alletwee de heren afwachten en kijken wat er nu echt gebeurt is.
Als je ziet wat voor persoonlijkheid Zidane is en hoe hij zich altijd gedraagd (daarom ook winnaar van de gouden bal geval) moet er naar mijn mening iets echt zeer kwetsend gezegd zijn.

Als ik naar mezelf kijk kan ik altijd een hoop shit en onzin hebben maar er is bij mij 1 ding dat gewoon off limits is. ik kan dus goed voorstellen dat er best dingen kunnen zijn die gewoon voorbij gaan aan wat iemand kan wegslikken. Om te roepen dat je er boven moet staan vind ik echt onzin. Soms is dat gewoon geen optie.

Ik zou het dus opzeker jammer vinden als het een "om niets" actie was.
Dan ben ik er direct voor dat hij zijn prijs inlevert. Zou erg zonde zijn en onbegrijpelijk.
 
RoOd":su7wrcxc said:
Gungrave":su7wrcxc said:
ManoRevolver":su7wrcxc said:
Baki":su7wrcxc said:
Hoe dan ook het is zonde dat zo'n sublieme speler als Zidane in zijn laatste wedstrijd, een WK finale nota bene, zich tot zoiets laat verleiden :(

Ik vind het wel stijl 8), en er nog met de gouden bal vandoor gaan ook :lol:.

Er is momenteel een onderzoek gaande waardoor hij de Gouden Bal alsnog zou moeten afstaan, die naar mijn mening zeker naar Cannavaro of Pirlo zou moeten gaan. En dat je dat stijl vindt, belachelijk. Dit hoort niet thuis in het voetbal, zeker niet op zo'n niveau. Een speler als Zidane (aanvoerder notabene) hoort daar boven te staan... :roll:

Laten we eerste eens even de statement van alletwee de heren afwachten en kijken wat er nu echt gebeurt is.
Als je ziet wat voor persoonlijkheid Zidane is en hoe hij zich altijd gedraagd (daarom ook winnaar van de gouden bal geval) moet er naar mijn mening iets echt zeer kwetsend gezegd zijn.

Als ik naar mezelf kijk kan ik altijd een hoop shit en onzin hebben maar er is bij mij 1 ding dat gewoon off limits is. ik kan dus goed voorstellen dat er best dingen kunnen zijn die gewoon voorbij gaan aan wat iemand kan wegslikken. Om te roepen dat je er boven moet staan vind ik echt onzin. Soms is dat gewoon geen optie.

Ik zou het dus opzeker jammer vinden als het een "om niets" actie was.
Dan ben ik er direct voor dat hij zijn prijs inlevert. Zou erg zonde zijn en onbegrijpelijk.

Precies, Zidane is ook mens en heeft ook grenzen, en als de welbekende druppel overloopt... tja. Ookal ben je aanvoerder van het Franse elftal en ookal speel je dan op zo'n hoog niveau, dan gebeurt dat gewoon. Zidane liet hiermee meer heart zien dan wie dan ook, en dat 'ie net zoals een ander is (behalve gungrave, die laat zijn moeder / zus gewoon voor hoer uitschelden of zichzelf voor terrorist laat uitmaken, belachelijk! :lol:).

STIJL!
 
ManoRevolver":3mp7zuqu said:
RoOd":3mp7zuqu said:
Gungrave":3mp7zuqu said:
ManoRevolver":3mp7zuqu said:
Baki":3mp7zuqu said:
Hoe dan ook het is zonde dat zo'n sublieme speler als Zidane in zijn laatste wedstrijd, een WK finale nota bene, zich tot zoiets laat verleiden :(

Ik vind het wel stijl 8), en er nog met de gouden bal vandoor gaan ook :lol:.

Er is momenteel een onderzoek gaande waardoor hij de Gouden Bal alsnog zou moeten afstaan, die naar mijn mening zeker naar Cannavaro of Pirlo zou moeten gaan. En dat je dat stijl vindt, belachelijk. Dit hoort niet thuis in het voetbal, zeker niet op zo'n niveau. Een speler als Zidane (aanvoerder notabene) hoort daar boven te staan... :roll:

Laten we eerste eens even de statement van alletwee de heren afwachten en kijken wat er nu echt gebeurt is.
Als je ziet wat voor persoonlijkheid Zidane is en hoe hij zich altijd gedraagd (daarom ook winnaar van de gouden bal geval) moet er naar mijn mening iets echt zeer kwetsend gezegd zijn.

Als ik naar mezelf kijk kan ik altijd een hoop shit en onzin hebben maar er is bij mij 1 ding dat gewoon off limits is. ik kan dus goed voorstellen dat er best dingen kunnen zijn die gewoon voorbij gaan aan wat iemand kan wegslikken. Om te roepen dat je er boven moet staan vind ik echt onzin. Soms is dat gewoon geen optie.

Ik zou het dus opzeker jammer vinden als het een "om niets" actie was.
Dan ben ik er direct voor dat hij zijn prijs inlevert. Zou erg zonde zijn en onbegrijpelijk.

Precies, Zidane is ook mens en heeft ook grenzen, en als de welbekende druppel overloopt... tja. Ookal ben je aanvoerder van het Franse elftal en ookal speel je dan op zo'n hoog niveau, dan gebeurt dat gewoon. Zidane liet hiermee meer heart zien dan wie dan ook, en dat 'ie net zoals een ander is (behalve gungrave, die laat zijn moeder / zus gewoon voor hoer uitschelden of zichzelf voor terrorist laat uitmaken, belachelijk! :lol:).

STIJL!

Op het voetbalveld moet je je gewoon aan bepaalde regels houden. Jij, ik en dus ook Zidane. Provocatie en schelden gebeurt op werkelijk elk niveau, maar als je een wereldvoetballer van dat formaat bent dan moet je daar gewoon boven staan, that's it.

Ik laat overigens dat helemaal niet toe, maar op het voetbalveld meot je dat op een andere manier bestrijden. Dat Zidane dat niet in zijn hoofd kan halen is zijn probleem, dus ben ik ervoor dat hij de Gouden Bal moet inleveren.

RoOd":3mp7zuqu said:
Soms is dat gewoon geen optie.

DUS moet je maar iemand een kopstoot geven en zal dat dus gedoogd moeten worden omdat iemand je zus, moeder of jezelf uitscheldt? Bullshit. Niks stijl.
 
Gungrave":3jn3avom said:
ManoRevolver":3jn3avom said:
RoOd":3jn3avom said:
Gungrave":3jn3avom said:
ManoRevolver":3jn3avom said:
Baki":3jn3avom said:
Hoe dan ook het is zonde dat zo'n sublieme speler als Zidane in zijn laatste wedstrijd, een WK finale nota bene, zich tot zoiets laat verleiden :(

Ik vind het wel stijl 8), en er nog met de gouden bal vandoor gaan ook :lol:.

Er is momenteel een onderzoek gaande waardoor hij de Gouden Bal alsnog zou moeten afstaan, die naar mijn mening zeker naar Cannavaro of Pirlo zou moeten gaan. En dat je dat stijl vindt, belachelijk. Dit hoort niet thuis in het voetbal, zeker niet op zo'n niveau. Een speler als Zidane (aanvoerder notabene) hoort daar boven te staan... :roll:

Laten we eerste eens even de statement van alletwee de heren afwachten en kijken wat er nu echt gebeurt is.
Als je ziet wat voor persoonlijkheid Zidane is en hoe hij zich altijd gedraagd (daarom ook winnaar van de gouden bal geval) moet er naar mijn mening iets echt zeer kwetsend gezegd zijn.

Als ik naar mezelf kijk kan ik altijd een hoop shit en onzin hebben maar er is bij mij 1 ding dat gewoon off limits is. ik kan dus goed voorstellen dat er best dingen kunnen zijn die gewoon voorbij gaan aan wat iemand kan wegslikken. Om te roepen dat je er boven moet staan vind ik echt onzin. Soms is dat gewoon geen optie.

Ik zou het dus opzeker jammer vinden als het een "om niets" actie was.
Dan ben ik er direct voor dat hij zijn prijs inlevert. Zou erg zonde zijn en onbegrijpelijk.

Precies, Zidane is ook mens en heeft ook grenzen, en als de welbekende druppel overloopt... tja. Ookal ben je aanvoerder van het Franse elftal en ookal speel je dan op zo'n hoog niveau, dan gebeurt dat gewoon. Zidane liet hiermee meer heart zien dan wie dan ook, en dat 'ie net zoals een ander is (behalve gungrave, die laat zijn moeder / zus gewoon voor hoer uitschelden of zichzelf voor terrorist laat uitmaken, belachelijk! :lol:).

STIJL!

Op het voetbalveld moet je je gewoon aan bepaalde regels houden. Jij, ik en dus ook Zidane. Provocatie en schelden gebeurt op werkelijk elk niveau, maar als je een wereldvoetballer van dat formaat bent dan moet je daar gewoon boven staan, that's it.

Ik laat overigens dat helemaal niet toe, maar op het voetbalveld meot je dat op een andere manier bestrijden. Dat Zidane dat niet in zijn hoofd kan halen is zijn probleem, dus ben ik ervoor dat hij de Gouden Bal moet inleveren.

RoOd":3jn3avom said:
Soms is dat gewoon geen optie.

DUS moet je maar iemand een kopstoot geven en zal dat dus gedoogd moeten worden omdat iemand je zus, moeder of jezelf uitscheldt? Bullshit. Niks stijl.

Als Zidane de Gouden Bal moet inleveren houdt 'ie er iig nog 2 over, in tegenstelling tot die stinkitalianen. :lol:
 
En daarmee wil je zeggen?

Ik heb nooit beweerd dat Zidane slecht is, integendeel zelfs. Hij is een van de beste voetballers op aarde en zeker een van de beste voetballers van zijn generatie. Dat jij met niks anders kunt komen en anti-Italie bent is jouw probleem :lol:
 
Waarom moet jij gelijk weer in de verdeding springen?
Ben je zelf een stinkitaliaan ofzo?
 
ManoRevolver":135jjojw said:
Waarom moet jij gelijk weer in de verdeding springen?
Ben je zelf een stinkitaliaan ofzo?

Waarom verdedig jij Zidane?
En nee, ik ben geen Italiaan. Wat is precies jouw reden tot 'haat' tegen Italie?
:roll:
 
Gungrave":2z57rywu said:
ManoRevolver":2z57rywu said:
Waarom moet jij gelijk weer in de verdeding springen?
Ben je zelf een stinkitaliaan ofzo?

Waarom verdedig jij Zidane?
En nee, ik ben geen Italiaan. Wat is precies jouw reden tot 'haat' tegen Italie?
:roll:

Omdat Zidane iets heeft gedaan, wat ik zelf ook zou doen.
Ik haat Italië niet, ik haat alleen hoe Italië uiteindelijk de finale heeft gehaald.
 
0f59243965a9ddf7ef05cad066186349.gif
 
Back
Top