A
Anonymous
Guest
Ik kijk dit WK geen voetbal meer. Ben er klaar mee :evil:
Ken":2snoyh0w said:Jammer maar helaas, er zijn ergere dingen in het leven mensen.
Ken":bbv4b5at said:Mijn huiskamer is ook oranje vrij sinds gisterenavond, beetje vreemd om het dan te laten hangen natuurlijk.
Een beetje vreemd maar op vorige WK's en EK's was ik er echt ziek van als we werden uitgeschakeld, dat heb ik nu veel en veel minder. Eerlijk gezegd kan het me niet eens zo veel schelen. Ik heb me zitten verbijten tijdens de wedstrijd, maar eerlijk is eerlijk je bent gewoon niet goed genoeg. Dus beter nu in de achtste finales eruit dan later als het nog pijnlijker is. Jammer maar helaas, er zijn ergere dingen in het leven mensen.
Ken":2w2dy05h said:Viel me trouwens op dat er nog nooit zo weinig werd gepost als tijdens het WK en nu Nederland eruit ligt zie ik opeens weer als vanouds overal mensen en posts opduiken 8)