What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

WK Prediction

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date

Wereldkampeloen 2006 :

  • Nederland

    Votes: 0 0.0%
  • Brazilie

    Votes: 0 0.0%
  • Frankrijk

    Votes: 0 0.0%
  • Tsjechie

    Votes: 0 0.0%
  • Engeland

    Votes: 0 0.0%
  • Italie

    Votes: 0 0.0%
  • Argentinie

    Votes: 0 0.0%
  • Portugal

    Votes: 0 0.0%
  • Duitsland

    Votes: 0 0.0%
  • Ander land

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0
Ik zal af en toe nog een wedstrijdje kijken, vooral argentinie ga ik dan kijken, maar echt enthousiast kan ik niet meer worden. Maar dat was ook zo nadat NL op het EK van 2004 was uitgeschakeld.

btw. wat opvail was dat de buren direct de ornjeversiering weggehaald heeft.
 
Mijn huiskamer is ook oranje vrij sinds gisterenavond, beetje vreemd om het dan te laten hangen natuurlijk.

Een beetje vreemd maar op vorige WK's en EK's was ik er echt ziek van als we werden uitgeschakeld, dat heb ik nu veel en veel minder. Eerlijk gezegd kan het me niet eens zo veel schelen. Ik heb me zitten verbijten tijdens de wedstrijd, maar eerlijk is eerlijk je bent gewoon niet goed genoeg. Dus beter nu in de achtste finales eruit dan later als het nog pijnlijker is. Jammer maar helaas, er zijn ergere dingen in het leven mensen.
 
Ken":2snoyh0w said:
Jammer maar helaas, er zijn ergere dingen in het leven mensen.

Inderdaad :)



.....




De uitschakeling in 1998 door Brazilie dmv penalties :cry:
:P
 
Ken":bbv4b5at said:
Mijn huiskamer is ook oranje vrij sinds gisterenavond, beetje vreemd om het dan te laten hangen natuurlijk.

Een beetje vreemd maar op vorige WK's en EK's was ik er echt ziek van als we werden uitgeschakeld, dat heb ik nu veel en veel minder. Eerlijk gezegd kan het me niet eens zo veel schelen. Ik heb me zitten verbijten tijdens de wedstrijd, maar eerlijk is eerlijk je bent gewoon niet goed genoeg. Dus beter nu in de achtste finales eruit dan later als het nog pijnlijker is. Jammer maar helaas, er zijn ergere dingen in het leven mensen.

Het is waar dat er veel ergere dingen zijn, maar van de keren dat NL is uitgeschakeld was voor mij dit WK toch wel degene waar ik het meest van baal. Het was ten eerste natuurlijk een belachelijke wedstrijd. Maar ik zag NL echt al met de cup door het niet aantrekkelijke resultaatvoetbal van Marco.
 
Viel me trouwens op dat er nog nooit zo weinig werd gepost als tijdens het WK en nu Nederland eruit ligt zie ik opeens weer als vanouds overal mensen en posts opduiken 8)
 
Ken":2w2dy05h said:
Viel me trouwens op dat er nog nooit zo weinig werd gepost als tijdens het WK en nu Nederland eruit ligt zie ik opeens weer als vanouds overal mensen en posts opduiken 8)

Fuck, you got me :lol:
Nee inderdaad, ik moet toegeven dat ik gegrepen was door het WK.. But I'm back :) Nu nog een tentamen en evt herexamen afleggen en ik kan weer lekker forummen zonder zorgen van school, dat weerhield me vaak hier en op InsideGamer te posten. :)

Trouwens Ken, als je nog bepaalde foto's erg mooi vind die je evt in een banner wilt moet je maar pm'en (ook na de contest ;) ). Dan probeer ik wel wat leuks te maken :)
 
Het is juist de kunst zelf fto's uit te zoeken en combinaties misschien te maken van die foto's...
 
1994 en in meerdere mate 98 en 2000 deden me veel zeerder jah.. Dan zag je gewoon een team dat voetballend de beste van het tournooi is, en die dan zo schlemielig uitgeschakeld word. De Fransen waren doodsbang voor ons en feestten toen ze ons ontliepen, dat zei wel genoeg.
 
Verdiende overwinning van Italie, ik ben er ook zeer blij mee. Dag Duitsland! :twisted:
 
Nou, met nog een halve finale en de finale voor de boeg, heb ik toch al een behoorlijk tijdje het idee dat het een fop wk is geweest.

Weinig goals, veel gelijke spelen, arbitrage die niet erg sterk is geweest, en vooral weinig goed of mooi voetbal.
 
Italia gewonnen. Rot wedstrijd was dat zeg. Frankrijk eet ze in de finale op. En nee, heb geen twijfel dat Frankrijk vanavond van Portugal gaat winnen.
 
Ik vraag me sowieso af waarom iedereen blij is met het feit dat Italië heeft gewonnen.
Italië had nooit in de kwart/halve finale mogen zitten na die laffe 'overwinning' op Australië.
En onze fietsen hebben we inmiddels ook wel terug toch?
 
Ondanks de laffe 'overwinning' hebben ze naar mijn idee een goed toernooi gehad en in de wedstrijd zelf hadden ze net wat meer grip op de wedstrijd. Ook zijn ze eens echt leuk gaan voetballen door zelf het initiatief te nemen en niet zoals we altijd zeiden 'met 10 man verdedigen en counteren'. Ook vond ik het niet 'terecht' dat Duitsland zo ver kwam. Weliswaar hebben ze goed gespeeld dit toernooi, maar ze hadden wel heel veel mee. Makkelijke poule, Zweden die erg zwak speelde, scheidsrechters, thuispubliek ed. waardoor is liever Argentinie zo ver had zien komen. Ditzelfde kun je zeggen over Zuid Korea 4 jaar geleden, maar zij hebben toen wel Italie, Spanje en Portugal verslagen...

Uiteindelijk gunde ik het ze beiden wel en vond het niet erg als Duitsland won, maar ik was 100% voor Italie.
 
In 1990 werd Duitsland WK in Italië, Italië nu in Duitsland?
Ik voorspel Frankrijk, maar die moeten vanavond nog eerst winnen :lol:.
 
1 persoon heeft op Italie gestemd.. wie o wie.. 8)

Wel terecht. En nu maar collecten bij wat mensen met wie ik gewed heb :)
 
Verdiend gewonnen, zeker gezien het verloop van het toernooi. Italie 8)
 
Mooi einde voor Keppeltje.

Terugkijkend een teleurstellend WK, doodgefloten door de scheidsrechters en weinig nieuwe gezichten of nieuwe dingen. Zidane, Ronaldinho, Henry, alle wereldsterren door het ijs gezakt. Ronaldo letterlijk...
 
Hmmm, Zidane. Wat een legende is die man. Gaat bij mij de herinneringen in als een held!
 
Back
Top