What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

WK Prediction

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date

Wereldkampeloen 2006 :

  • Nederland

    Votes: 0 0.0%
  • Brazilie

    Votes: 0 0.0%
  • Frankrijk

    Votes: 0 0.0%
  • Tsjechie

    Votes: 0 0.0%
  • Engeland

    Votes: 0 0.0%
  • Italie

    Votes: 0 0.0%
  • Argentinie

    Votes: 0 0.0%
  • Portugal

    Votes: 0 0.0%
  • Duitsland

    Votes: 0 0.0%
  • Ander land

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0
A

Anonymous

Guest
Met nog 17 dagen te gaan, is het speculeren over de komende wereldkamipoen in volle gang.

Wii denken jullie dat er wereldkampeloen wordt?
 
Het moet maar eens gaan gebeuren met Nederland.
Wie gaat er nou Brazilie zeggen man?

Stel Nederland wordt dadelijk wereldkampioen, en dan heb je Brazilie gezegd...dan schaam je je toch kapot.
 
Vind ik ook.

Hoewel we wel eens een sterker NL elftal hebben gehad, ga ik er toch voor
 
Het zou wel eens moeten gebeuren met Nederland ja, maar met zoveel dingen gebeurt het gewoon niet. We gaan er dus of met penalties of door een eigen goal uit in 1 van de laatste rondes... :lol:
 
Ik heb Brazilië gezegd en ik hoop dat ik me op 9 juli helemaal kapot schaam en de overwinning van Nederland in de finale tegen wie dan ook (Togo ofzo) aan het vieren ben.
 
Ik ga voor Argentinie.. Heb een heel slecht voorgevoel over NL..
 
Ik heb Italie gestemd btw.

Dat team is verdedigend wereldtop, bijna niet te verslaan en heeft wereldspitsen in huis. Als ik ze afweeg tegen brazillie dan geef ik Italie meer kans; verdedigend beter en daar ligt het accent vandaag de dag.

Het is dat ze net nu met dat schandaal kampen, wie weet heeft dat invloed op de selectie en staf..

Ik hoop uiteraard dat ze er snel uit vliegen, als Nederland supporter ben ik altijd bang geweest voor 2 landen; Italie en Brazillie.
 
Als NL speelt zoals ze speelden gisteren de eerste 30 minuten, dan geef ik ze een kansje. Maar zoals maradona al zei; Argentinie, Italie, Duitsland ed. zijn er eigenlijk alleen maar om Brazilie van de titel af te houden, en zo denk ik er ook over.

Finale
Brazilie 2-1 Italie
 
Gungrave":2ogn0njm said:
Finale
Brazilie 2-1 Italie

Ik verwacht precies hetzelfde. Mss Argentinië of Frankrijk in de plaats van Italië, maar zou er niet op wachten.
 
Helemaal terecht, stel je voor dat voetbal mensen in de buurt bij elkaar zou brengen of dat mensen het nog gezellig zouden hebben ook terwijl ze reclame kijken op tv.
Helemaal niet truttig, de Nederlandse bevolking moet natuurlijk niet gaan denken dat ze vrijheden hebben als er voetbal op tv komt. Ik haat dit land soms, echt.

Oranjefans mogen niet met te grote groepen buurtbewoners voor de deur op grote schermen naar het WK voetbal kijken. De politie kan dan ingrijpen en het WK-feestje afgelasten en verbieden. De organisatoren riskeren een boete. Een woordvoerder van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) heeft dat gezegd. De VNG beklemtoont dat het verboden is als het om bewust georganiseerd, publiek toegankelijk vermaak gaat. "Dan is het een evenement en daarvoor heb je een evenementenvergunning nodig. Buren die spontaan samen met een pilsje buiten voor de buis zitten, dat is natuurlijk geen probleem. Maar bijvoorbeeld een buurtvereniging die voor buiten een tv-scherm met rijen stoeltjes regelt, dat is natuurlijk wat anders", aldus de woordvoerder. Wat betreft het gebruik van geluidsinstallaties en het schenken van alcohol gelden de 'gewone' regels. Gemeenten kunnen zelf hun plaatselijke verordeningen toepassen rond de wedstrijden van het WK. Het toernooi wordt gespeeld van 9 juni tot 9 juli.
 
Kan het je nog gekker vertellen,

er heeft korte tijd geleden in de krant gestaan, dat er in Vlaardingen geen grote schermen in de kroegen gebruikt mogen worden om WK voetbal uit te zenden.

Dit kost de politie te veel tijd en te veel mensen.

Zal ook wel te maken met die vergunning.

Je moet wel thuis kijken dus.....of moet je daar toevallig ook een vergunning voor hebben? :x
 
Ik ga voor Argentinie als wereldkampioen, al blijf ik wel hopen dat NL het wordt. Alhoewel ze de laatste tijd niet echt top hebben gespeeld ging het om toch maar om oefenpotjes. Het voordeel van Argentinie is dat ze hard én moei kunnen spelen, plus ze hebben een goede mix van jeugd en routine.

Man van het wk wordt volgens mij Tevez, want Messi staat iets teveel in de schijnwerpers.
 
Nu zijn er twee oefenwedstrijden geweest. Toch laat Nederland wel een goede indruk achter. Ik word positiever.
 
Zondag die oefenpot gezien tegen Australie, ze begonnen erg goed en scherp. Na een half uur werd het echter een erg gezapig potje.

Denk trouwens dat het wel terecht is dat Huntelaar niet meegaat, want dat is echt een speler die altijd moet spelen om goed te zijn. Babel kan mss gewoon invallen en verrassend zijn.


BTW. JONG ORANJE IS EUROPEES KAMPIOEN!!!!!

in een zeer slechte wedstrijd waarin jong oekraiine vele malen beter was, wist jong oranje toch drie keer te scoren en dus werden ze europees kampioen.
 
Oekraine had zeker een goal of 2 verdiend maar ik vond Jong Oranje af en toe wel oogstrelend combinatievoetbal spelen hoor.. Door de pure aanval van ze vielen er achterin wat steekjes, maar dat is normaal.
 
Ik wil Argentinie nu als Weltmeister invoeren :P

Italie als 2e favoriet, en Tsjechie als 3e.
 
Slechte wedstrijd van het Nederlands elftal, alwéér alleen de eerste 30 min. overtuigend... Maar gelukkig zijn we door :) Argentinie speelde verschrikkelijk goed, erg overtuigend gespeeld en erg indrukwekkend! 8)
 
Nou NL zal iig geen wereld kampioen worden deze editie. Wat een bizarre wedstrijd met een record aantal kaarten. Misschien niet allemaal terecht maar de meeste toch echt wel imo. Boula had ook direct rood kunnen krijgen na die doodschop tegen ronaldo... Ach ja tijd om het 'normale' leven weer op te pakken ;)
 
Ach ja ik kan er wel mee leven hoor. Als je als team zo weinig gevaar sticht in 4 wedstrijden, en maar 3x scoort dan heb je niets te zoeken op dit podium. Want om eerlijk te zijn vond ik alle wedstrijden slecht, maar op 1 of andere manier verloren we niet.

De geluksblikjes van Marco zijn dus eindelijk op. Over 2 jaar staat er een beter en volwassener Oranje.
 
Wat een deceptie en idd wat een rare wedstrijd. Het was een harde wedstrijd, maar dan van beide kanten, want die tackle van Deco op Heitinga na het niet terugspelen van de bal sloeg ook nergens op en verdiende ook eigenlijk direct rood. Ondanks dat NL geen goed voetbal speelde was ik toch trots op de resultaten en stiekem zag ik Marco en zijn jongens met slecht voetbal al met de cup bij de koningin. Het enige wat ik niet begrijp is dat Kuyt erin stond en niet v. Nistelrooij, Kuyt is de meer bewegelijke speler en aangezien Portugal ook fysieke spelers had moet je naar mijn mening Nistelrooij erin moeten zetten. plus dat ik vind dat Kuyt op internationaal niveau nog niet veel heeft geprestterd. v. Bommel wisselen was naar mijn mening ook niet echt top, want daardoor verloor je de controle over de wedstrijd, plus dat ik vond dat v. Bommel ook een paar goede acteerprestaties neerzette tegenover de klasse naaier prestatie van Figo.
 
Back
Top