Tot op de dag van vandaag baal ik ervan dat Lik-Sang in 2006 over de kop ging, volgens eigen zeggen door toedoen van Sony die een hetze begon tegen het exporteren van de PSP.
Ik vond het een superfijne webshop, heb er tot 2006 zowat al mijn import consoles, games en goodies vandaan gehaald.
Ben benieuwd bij wie dit nog meer herinneringen oproept
http://www.lik-sang.com/
Ik vond het een superfijne webshop, heb er tot 2006 zowat al mijn import consoles, games en goodies vandaan gehaald.
Ben benieuwd bij wie dit nog meer herinneringen oproept
http://www.lik-sang.com/