What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wie kent Lik-Sang nog?

cageman

Administrator
Staff member
Joined
May 27, 2009
Messages
5,044
Reaction score
0
Tot op de dag van vandaag baal ik ervan dat Lik-Sang in 2006 over de kop ging, volgens eigen zeggen door toedoen van Sony die een hetze begon tegen het exporteren van de PSP.

Ik vond het een superfijne webshop, heb er tot 2006 zowat al mijn import consoles, games en goodies vandaan gehaald.

Ben benieuwd bij wie dit nog meer herinneringen oproept :-)

http://www.lik-sang.com/
 
Ja, dat klopt. Die shop kan ik me nog wel herinneren. Daar kon je ook alles krijgen wat je ergens anders niet kon vinden, of mocht vinden. :D

Ik heb er ook regelmatig wat vandaan gehaald, maar gelukkig zijn er goede alternatieven waar je ook alles vindt wat je hartje begeert. Dus echt missen, nou nee, dat niet.
 
Wees niet getreurd er is altijd nog AI Trading!

http://www.goldenshop.com.hk/AI-trad/aitrad.htm

Ook een shop die al jaren meegaat en ook hele toffe shit heeft, vooral
alle gekke third party shit en echt consolefreak hebbedingetjes!

Misschien is een zalfje voor de wonden hehe
 
Blijft jammer gelukkig zijn er nog andere
Ja die claim van sony over import van psp etc
Slaat nergens op er waren nog vele anderen die het ook deden
Zoals renchi .com en vgp
 
Haha lik-sang.... uiteraard :) Heb daar ook nog men GameCube Network Adapter vandaan. Klote Sony!
 
Lik-sang was baas! Heb d'r ook veel vandaan tot ze door Sony hun deuren moesten sluiten. Dikke props dat ze tot op de dag van vandaag hun hosting betalen om Sony te dissen ;)
 
Ik deed altijd zaken met zijn broer, Jaap Sang.....sorry flauw kon het niet laten.
 
ZeMMiK":3rd51ciw said:
Ik deed altijd zaken met zijn broer, Jaap Sang.....sorry flauw kon het niet laten.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Eigenlijk nooit wat bestelt, maar wel bekeken wat er allemaal te krijgen was in Japan.
 
Back
Top