A
Anonymous
Guest
Uiteraard HALO 3
Ken":386ycyq7 said:Smoesjes!
Maar goed het is beregezellig op Xbox Live met lid Dem en lid Gwar e.a.
Ken":3ooz75hh said:Jezus Dreamer ouwehoer niet zo man, gewoon een 360 met Halo 3 kopen en online gaan, makkelijk zat.
Ken":3u6wicgl said:Smoesjes!
Maar goed het is beregezellig op Xbox Live met lid Dem en lid Gwar e.a.
Gefeliciflapst. Ik was 3 oktober jarig. Ik ben eenderde eeuw geworden.Ken":143i9ha1 said:Had vanavond mensen over de vloer en de wok ter ere van Ken's verjaardag, maar morgenavond ben ik van de partij.
Ken":2y3iztrz said:Gewoon die voordeel pack met twee controllers, headset en afstandsbediening. Een Pal of Japanse Xbox 360, het maakt echt geen ene reet uit dude.
Neh-eh. Niet premium kopen. De Elite. 450 euro, 120GB, HDMI, 65nm chip!DreamerNL":1js2kj8k said:hmmm als jullie het zo brengen, kan ik idd beter een pal 360 kopen. Dan ga ik voor een premium pack den k.
Dus stuff zoals eternal sonata komt ook hier uit zo te zien, das wel handig.