What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat spelen jullie op dit moment?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
lol afzeiken en dan zeggen dat je burning fight speelt

hehe Ja ik wil echt niet zeggen dat burning fight goed is maar het heeft wel een leuk sfeertje met al die jaren negentig "punks". Echt een foute game, maar dat maakt het juist wel grappig. Kan echter niet tippen aan de Capcom scrollers,
 
ruderudie":37ryae2v said:
lol afzeiken en dan zeggen dat je burning fight speelt

hehe Ja ik wil echt niet zeggen dat burning fight goed is maar het heeft wel een leuk sfeertje met al die jaren negentig "punks". Echt een foute game, maar dat maakt het juist wel grappig. Kan echter niet tippen aan de Capcom scrollers,

true 8)
 
Op dit moment speel ik SVC Chaos Snk vs Capcom :P

Edit: De game is geweldig!, maar ben eigenlijk gauw tevreden betreft SNK/Capcom beat em ups 😉
 
Benieuwd wat je ervan vindt, SvC is toch de meest bekritiseerde game van de laatste lichting en de meeste neo-minded gamers waren dan ook hevig teleurgesteld.
Zelf vind ik het overigens wel meevallen; ik vind de character designs wel cool met die 'SNK look'en de game speelt degelijk. Daar houdt het ook wel op eigenlijk, niks vernieuwends en zeker geen CvSNK maar wel een goed speelbare en soepele game.

Ontopic: Ik speel nu weer veel Real Bout Special, en af en toe 2. Toch stiekem de beste fighting game ooit uitgebracht op de MVS, zelfs beter dan MotW durf ik te beweren.
 
RB 2 is sweet echt die combos en de mooie illustraties en sprites maakt het echt af rb1 en special vind ik toch wat minder uitzien en spelen.

Ik heb vandaag mistycal ninja voor de snes binnen ga vanavond verder spelen ff kijken hoe ver ik kom.
 
IK ga zo ook maar eens even Final Fight downen voor de Wii (US VC)

Alleen hebben die knuppels uiteraard de SNES conversie dus geen co-op. Maarja het blijft een dijk van een game. Als ik wil co-oppen sluit ik mijn Sega CD wel aan..
 
PS2:
- Final Fantasy XII
- Dragon Quest VIII

PS3:
- Virtua Tennis 3
- Virtua Fighter 5
- Formula One: CE

Xbox 360:
- Castlevania: SotM
- Catan
- Double Dragon

Nintendo DS:
- Pokemon Diamond & Pearl
- Final Fantasy III

GameCube:
- The Legend of Zelda: The Windwaker

Game Boy Advance:
- The Legend of Zelda: The Minish Cap

Wii:
- Niets
 
Ik speel iig niks op mijn 360 atm want die liet me tha ring of death zien en is dus overleden. Erg triest dat een console van 400 euro maar 1.5 jaar ofzo meegaat bij intensief gebruik.
Dus tijd om VF5 weer eens uit het stof te halen en mijn ps3 te laten blazen....ownee die maakt geen rot herrie zoals de 360 :P
 
Ik heb sinds gisteren C&C 3 voor de 360... hele brute game. Lang geleden dat ik weer een RTS speel.

Verder heb ik Double Dragon gedownd voor XBLA .. maar die speelt toch stukken minder lekker dan SOR bijv.

En last but not least... VF5 voor de PS3 is onderweg dus die kan ik volgende week in mijn PS3 stoppen. Nu nog een arcadestick want met controller is het een pain in the ass...
 
Ik heb Sengoku 1 en 2 gehad op de AES en deel 3 is echt veel beter. Die ga ik nog kopen.

Deel 3 heeft ten eerste inderdaad heel vette animaties, de mooiste sidescroller graphics naar mijn weten. Maar het heeft ook een hele hoop moves en vet geluid. Je kunt nu niet meer morphen, dus het typische Sengoku gevoel is wel weg, maar je hebt nu wel heel veel characters om uit te kiezen en de voordelen (10x soepelere gameplay en animaties) wegen zwaarder imo.

Real Bout 2 heb ik eindelijk op de AES, toch was ik enigzins gedesillusioneerd. Het is mij teveel buttonbashen en te snel. Je kunt niet lekker je zetten bedenken en de line switch is ook een stuk minder uitgebreid dan in bijv. Fatal Fury 3. Ik denk dat ik Fatal Fury 3 zelfs beter vind, dat is op Garou na mijn favoriete FF. In die 2 titels heb je tijd om tactieken te bedenken, en ze zijn vrij diep. Verder heeft RB2 wel vette kleurrijke beelden, goede muziek en mooie artwork. De snelle presentatie dig ik ook wel, zoals het spel bijvoorbeeld naadloos overgaat in de 2e ronde.
 
Even weer een oud topic kicken.

Ben nu bezig met New super mario bros en met Ninja Gaiden Sigma
 
Mario kart voor de DS en God of War voor de ps2. GoW nooit echt gespeeld tot nu toe en moet toch toegeven nu ik het heb uitgespeeld dat het één van de beste spellen is voor de ps2. Ga vanmiddag even kijken of ik deeltje 2 kan scoren. Moeilijkste gedeeltes waren die met die evenwichtsbalk en dat gedeelte in hades, dat je weer helemaal deruit moet kruipen.
 
Maverick hunter X op de PSP
Ik ben overnieuw begonnen en heb dit keer wel de moeite genomen om hem uit te spelen.
Nu kan ik dus overnieuw beginnen met vile ipv Megaman.
Goed spel BTW
 
Metroid Prime 3 (Wii) en Call of Duty 4 Beta (360)

Beide meesterlijk!
 
Gameholic":2kgbbm1p said:
Metroid Prime 3 (Wii) en Call of Duty 4 Beta (360)

Beide meesterlijk!

Metroid Prime 3 zal ook zeker een van mijn eerste aanschaf game worden voor de Wii.

ontopic:

Momenteel, Donkey Kong Jungle Beat...Meesterlijk!
 
Back
Top