Ken
High Score Hunter
Tot mijn schrik en verbazing zijn er nog steeds lieden die weigeren hun consoles op een fatsoenlijke manier aan te sluiten. Ook zijn er nog meer dan genoeg mensen die niet het verschil tussen PAL en NTSC weten en genoegen nemen met iets, terwijl er veel meer uit een console te halen is.
Het is dus meer dan nodig een fatsoenlijke topic te hebben voor alle vragen over de manier van aansluiten van je console. Ook kun je hier al je andere vragen over hardware kwijt, mocht je daarmee problemen hebben.
Het aansluiten van een console gaat verder dan rood, wit, geel mensen, laat je niet langer in de maling nemen door de waardeloze kabels die bedrijven bij hun consoles in de doos stoppen.
Het is dus meer dan nodig een fatsoenlijke topic te hebben voor alle vragen over de manier van aansluiten van je console. Ook kun je hier al je andere vragen over hardware kwijt, mocht je daarmee problemen hebben.
Het aansluiten van een console gaat verder dan rood, wit, geel mensen, laat je niet langer in de maling nemen door de waardeloze kabels die bedrijven bij hun consoles in de doos stoppen.