Ken
High Score Hunter
- Joined
- Aug 10, 2005
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
De verplichte lijstjes waar meer obscure dan echt goede games in staan op allerlei fora om te laten zien hoe hardcore iedereen wel niet is, ik kan er erg vervelend van worden. Desalniettemin hoort het er wel bij en wil ik toch wel weten wat jullie top 3 van het jaar is. Vermeld ook even je grootste teleurstelling van het jaar, hebben we dat ook maar gelijk gehad
Duurde me trouwens lang genoeg om er 3 te verzinnen, vond het echt een mager jaar.
Top 3
1. Modern Warfare 2 (kan er ook niks aan doen, gewoon geniaal)
2. Street Fighter IV (lijkt me duidelijk)
3. Mushihime sama futari Xbox 360 (nog steeds beter dan het origineel)
Grootste teleurstellingen:
1. Uncharted 2. Net als deel 1 begrijp ik echt niets van de hype. Ziet er allemaal leuk uit, maar het is gewoon onspeelbaar. Iedereen vind het geweldig, dus zal het wel verkeerd hebben gezien.
2. Resident Evil 5. De serie is de verkeerde kant op gegaan, irritante gameplay en geen setting voor een Resi game.
Duurde me trouwens lang genoeg om er 3 te verzinnen, vond het echt een mager jaar.
Top 3
1. Modern Warfare 2 (kan er ook niks aan doen, gewoon geniaal)
2. Street Fighter IV (lijkt me duidelijk)
3. Mushihime sama futari Xbox 360 (nog steeds beter dan het origineel)
Grootste teleurstellingen:
1. Uncharted 2. Net als deel 1 begrijp ik echt niets van de hype. Ziet er allemaal leuk uit, maar het is gewoon onspeelbaar. Iedereen vind het geweldig, dus zal het wel verkeerd hebben gezien.
2. Resident Evil 5. De serie is de verkeerde kant op gegaan, irritante gameplay en geen setting voor een Resi game.