What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: New Astro City *Nieuwe Prijs 700 Euro -sold-

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Wegens omstandigheden moet ik mijn New Astro City verkopen.
Deze heb ik een paar maanden geleden van R2-2D hier op het forum gekocht. http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=771

Ondertussen is de control panel vervangen door een nieuwe exemplaar ter waarde van 150,- euro. Er zit nu een gloednieuwe Blast City 2x6 Panel in. Ook heb ik hem grondig schoongemaakt en een transformator erbij gekocht.
De monitor is een Nanao 29 inch bakbeest, hij heeft echter wel wat
burnin maar dit zie je niet als je speelt.

Hij mag weg voor 700.- euro, inclusief de transformator.
Of voor 750.- met een Neo Geo 2 slot moederbord en Metal Slug X.

Hij kan worden opgehaald in Lochem.
 
Staat de nieuwe monitor ook normaal of ook "getate"? Ennu waar staat ie? Neem aan dat het JAMMA is.
 
Het is een Astro City Baki, alleen de Universal Naomi cabs zijn geen Jamma.
Tri Sync New Astro, zwaar wreed.
 
Ik ben er in totaal veel meer aan kwijt geweest dus valt wel mee.
Maar verandering in de cab, nu alleen nog te koop met de oude monitor omdat ik de nieuwe al aan iemand anders kan verkopen.
 
Pittige prijs ????
Voor een tri-sync astro was dit echt geen pittige prijs..
 
Plaats even eigen foto's dude, zeker nu je panel vervangen is en geef wat meer info over de monitor.
 
Waar zijn de pics elfmeister?
 
Okay, ben benieuwd.
Heb net me gare houten Royal Video kast de deur uitgedaan, en ben nu op mijn model 1 cab na, nogal arcadeloos.
 
Ik heb ondertussen maar wat foto's met me mobiel gemaakt. (me broer zou de camera regelen, dus niet :? )

Je kan ze hier bekijken http://www.xs4all.nl/~erwin85/cab/

Zoals je kan zien zijn er wel een paar beschadigingen aan de cab maar hij ziet er nog altijd erg mooi uit vind ik.
 
Zijn dat nu 2 verschillende soorten sokken :P :

SP_A0108.jpg
 
He Elf wat misschien handig is om te vermelden is of je er nog wat hardware zoals MVS o.i.d. bij kunt regelen, aangezien ik een Metal Slug X zie draaien op de foto's. En waar is de oude panel, heb je die nog? Maak ook even een foto van de binnenkant, van de JAMMA connector etc. of het een beetje clean is daarbinnen, en wat voor geluidsaansluitingen er in zitten ja oder nein.

Thanks
 
Ja ik heb nog een Neo-Geo 2 slot moederbord met Metal Slug X liggen die er eventueel bij gekocht kan worden.
Voor 750.- euro mag hij weg met zowel het mobo als metal slug x erbij.

Ik zal dit weekend even wat foto's maken van de binnenkant.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top