A
Anonymous
Guest
Wegens omstandigheden moet ik mijn New Astro City verkopen.
Deze heb ik een paar maanden geleden van R2-2D hier op het forum gekocht. http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=771
Ondertussen is de control panel vervangen door een nieuwe exemplaar ter waarde van 150,- euro. Er zit nu een gloednieuwe Blast City 2x6 Panel in. Ook heb ik hem grondig schoongemaakt en een transformator erbij gekocht.
De monitor is een Nanao 29 inch bakbeest, hij heeft echter wel wat
burnin maar dit zie je niet als je speelt.
Hij mag weg voor 700.- euro, inclusief de transformator.
Of voor 750.- met een Neo Geo 2 slot moederbord en Metal Slug X.
Hij kan worden opgehaald in Lochem.
Deze heb ik een paar maanden geleden van R2-2D hier op het forum gekocht. http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=771
Ondertussen is de control panel vervangen door een nieuwe exemplaar ter waarde van 150,- euro. Er zit nu een gloednieuwe Blast City 2x6 Panel in. Ook heb ik hem grondig schoongemaakt en een transformator erbij gekocht.
De monitor is een Nanao 29 inch bakbeest, hij heeft echter wel wat
burnin maar dit zie je niet als je speelt.
Hij mag weg voor 700.- euro, inclusief de transformator.
Of voor 750.- met een Neo Geo 2 slot moederbord en Metal Slug X.
Hij kan worden opgehaald in Lochem.