A
Anonymous
Guest
kijk het is simpel, je kan het ook gewoon zeggen wat ik verkeerd doe..
Maar neen jij moet belachelijk doen en overal kritiek op geven.
Er zijn 2 mogelijkheden: ofwel help je me en zeg je me op een normale manier wat er fout is.
Ofwel ben je geintereseerd en praten we verder
Zo niet zou het leuk zijn dat je gewoon zwijgt
Maar neen jij moet belachelijk doen en overal kritiek op geven.
Er zijn 2 mogelijkheden: ofwel help je me en zeg je me op een normale manier wat er fout is.
Ofwel ben je geintereseerd en praten we verder
Zo niet zou het leuk zijn dat je gewoon zwijgt