What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop: Sega noami cab met 2 games: Virtua nba en tennis 2

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
kijk het is simpel, je kan het ook gewoon zeggen wat ik verkeerd doe..
Maar neen jij moet belachelijk doen en overal kritiek op geven.

Er zijn 2 mogelijkheden: ofwel help je me en zeg je me op een normale manier wat er fout is.
Ofwel ben je geintereseerd en praten we verder

Zo niet zou het leuk zijn dat je gewoon zwijgt
 
ik ben niet geïnteresseerd, en ik dacht dat tegenwoordig alleen nog maar 70 plussers computer analfabeet zijn, zoals mijn pa. 😉

Maar goed, een beetje hulp: open maar het programma waar je normaal gesproken je foto's mee bekijkt op je pc. Dan zie je vast ergens een optie om je foto 90 graden te roteren. Vervolgens opslaan en klaar ben je.

En misschien was ik een beetje te kritisch, maar je bent dit topic dan ook wel erg ongelukkig begonnen. Als je een auto verkoopt vermeld je toch ook meer dan alleen maar het feit dat je een auto verkoopt met 4 wielen? Dan moet het toch ook niet zo zijn dat anderen informatie uit je moeten trekken?

Anyway, succes met je verkoop.
 
Dus je vader is 70? Dat maakt u minstens 40? Just saying...
All kidding aside

:D

De foto's zijn nooit scheef getrokken geweest, geen idee hoe ze in die positie geraakt zijn. Ik geef wel toe dat ik wat haastig te werk ben gegaan. Ik wou gewoon snel mijn kast online zetten zodat er sneller mensen zich zouden aanmelden.

Anyway thx for wishing me luck, nu nog geintereseerden vinden...
 
1. Draai je foto's
2. Laat de setup zien met beeld (dus met de Naomi aan :) )
3. Laat je spellen zien
4. Maak desnoods een shot van je rom-check
5. Succes met de verkoop, maar vergeet niet; klant is koning :)
 
Ik gooi even een slotje op deze topic. Werkelijk waar de slechtste verkooptopic die ik ooit heb gelezen. Maak gewoon even normale foto's, upload ze even in een normale positie en vertel in detail wat er wel en niet mankeert. Dan verkoop je 'm sneller dan 'snel' even mensen geïnteresseerd te maken. Bovendien ga je er geen 500 euro voor vangen, maar iedereen is vrij om te vragen wat ie wil. Veel succes met het maken van een nieuwe topic.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top