What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te Koop : Sega New Net City

rklok

Shmup Veteran
Joined
Feb 19, 2008
Messages
1,252
Reaction score
0
Location
Apeldoorn
Sega New Net City

- In goede tweedehands conditie
- 100 % technisch werkend
- Scherm : Origineel Toshiba PF D29C051 OSD 15-31KHZ autoswitch chassis , iets hele licht burn in.
- Prijs : 750 euro
- Shipping NL : 75 euro

SNNC%20(2).jpg
SNNC%20(3).jpg
SNNC.jpg
SNNC%20(1).jpg
 
goatboy":mkpe2gcl said:
Tekken5 sideart is vet. zou ik niets meer aan doen.

Ik zou nog de kap kunnen laten overspuiten in de originele kleur....
 
Marcosan30":1n3zvh7u said:
wat Is die verhoging op het controlpanel? :D
Dat is een card reader. Mocht je een kaart hebben voor Tekken, kun je daar je gegevens opslaan.
 
Marcosan30":2ktnb8n4 said:
Hoi Ronnie,

Het lijkt erop dat ik de enige ben die zich het volgende afvraagt, maar wat
Is die verhoging op het controlpanel? :D

Omdat het erop lijkt dat jij de enige bent die niet weet dat dat een card reader is hehe 😉
 
Dan moet ik wel mega-stoer zijn, want ik weet niet alleen dat het een card reader is, ik heb ook nog eens een heel stel NOS Tekken 5 kaarten liggen (tipje voor degene die de cab koopt ;-))

t5cards.jpg
 
Marcosan30":20xezdr2 said:
Maar nu hoor ik ook bij die stoere jongens die weet dat het een card reader is 😉

Welcome to the club, niet doorvertellen he?
 
Cageman":1mzzo6vl said:
Dan moet ik wel mega-stoer zijn, want ik weet niet alleen dat het een card reader is, ik heb ook nog eens een heel stel NOS Tekken 5 kaarten liggen (tipje voor degene die de cab koopt ;-))

Sjonge jonge je hebt ook altijd baas boven baas, wel gaaf trouwens die kaarten

Welcome to the club, niet doorvertellen he?

My lips are sealed :|
 
Back
Top