+1!goatboy":1qgkr6o3 said:Tekken5 sideart is vet. zou ik niets meer aan doen.
goatboy":mkpe2gcl said:Tekken5 sideart is vet. zou ik niets meer aan doen.
Dat is een card reader. Mocht je een kaart hebben voor Tekken, kun je daar je gegevens opslaan.Marcosan30":1n3zvh7u said:wat Is die verhoging op het controlpanel?![]()
Marcosan30":2ktnb8n4 said:Hoi Ronnie,
Het lijkt erop dat ik de enige ben die zich het volgende afvraagt, maar wat
Is die verhoging op het controlpanel?![]()
Marcosan30":20xezdr2 said:Maar nu hoor ik ook bij die stoere jongens die weet dat het een card reader is![]()
Cageman":1mzzo6vl said:Dan moet ik wel mega-stoer zijn, want ik weet niet alleen dat het een card reader is, ik heb ook nog eens een heel stel NOS Tekken 5 kaarten liggen (tipje voor degene die de cab koopt ;-))
Sjonge jonge je hebt ook altijd baas boven baas, wel gaaf trouwens die kaarten
Welcome to the club, niet doorvertellen he?