What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop - diversen

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ik heb die cab nog even gezien bij ckong, en als je 3x daags je monitor wil taten MOET je deze cab gewoon aanschaffen. Volgens mij kan je het met je pink zelfs nog doen.
 
ne0":7bpetvbg said:
Ik heb die cab nog even gezien bij ckong, en als je 3x daags je monitor wil taten MOET je deze cab gewoon aanschaffen. Volgens mij kan je het met je pink zelfs nog doen.
Hihi! Was één van mijn eerste cabs. En inderdaad supermakkelijk te taten, kan alles in, heeft een versterker on-board, goeie speakers, etc. Monitor is een Hantarex, zonder burn :D
 
Da Dude":256kni4g said:
Leuk ding voor me werk. maar waarom een 1 player??? das wel jammer.

Dank je jongens, voor de positieve opmerkingen. Het is inderdaad een leuke cab met een ongelofelijk eenvoudig en goed werkend draaimechanisme. Het draaien van de monitor, inclusief glasplaat, duurt naar gelang je conditie ongeveer 5 à 10 seconden, ongelogen waar.

En zoals Cageman al zei, een mooi Hanatrex chassis zonder burn. :D

De cab heeft trouwens volledige bedrading voor een 2 player 6 button setup. Daarnaast wordt een extra (reserve) controlepaneel, inclusief lade, bijgeleverd. Deze heeft een 2 player 3 button setup.
 
Ik heb wat items en foto´s toegevoegd en hier en daar wat prijzen aangepast.
 
De woody cab eb de retro side art is verkocht. :D

Schiet toch lekker op zo. Het restant binnenkort maar eens op MP gooien.

Oh ja, wellicht komt er nog een krukje te koop. Iemand interesse?
 
Sega Blast City marquee is verkocht, rest is er nog. Niemand geïnteresseerd in een SLG 3000?
 
Back
Top