A
Anonymous
Guest
Ik heb die cab nog even gezien bij ckong, en als je 3x daags je monitor wil taten MOET je deze cab gewoon aanschaffen. Volgens mij kan je het met je pink zelfs nog doen.
Hihi! Was één van mijn eerste cabs. En inderdaad supermakkelijk te taten, kan alles in, heeft een versterker on-board, goeie speakers, etc. Monitor is een Hantarex, zonder burnne0":7bpetvbg said:Ik heb die cab nog even gezien bij ckong, en als je 3x daags je monitor wil taten MOET je deze cab gewoon aanschaffen. Volgens mij kan je het met je pink zelfs nog doen.
Da Dude":256kni4g said:Leuk ding voor me werk. maar waarom een 1 player??? das wel jammer.
Umdlye":87ef72pm said: