Zo, lang niet ge-update, dus nu maar weer eens tijd voor een dikke update!
Hoop gebeurd in de tussentijd, zal enkele dingen laten zien. Mensen die mij op facebook hebben zullen een hoop al gezien hebben, maar goed, lekker boeien
Naomi is opgebouwd;
En netdimm werkt;
De aerocity is in elkaar gezet en de monitor is afgesteld;
Tussentijds overzichtje;
Het krukje die ik van WaiWai had gekregen heeft eindelijk een nieuwe zitting gekregen;
Tussendoor ook uiteraard wat gamen;
De Aerocity zat al die tijd met maar 1 stick, dus sticks van Marsman gekocht.
Ik had maar 1 goede mountingplate voor de Aero, dus deze opgemeten, uitgetekend in 3D, geprint en geplaatst. Werkt perfect en sterk zat!
Cab met 2 sticks en ondertussen ook nog een tweede krukje overgenomen van Lorre001;
Om de units een beetje een beter aanzicht te geven zijn we begonnen met de boel aftimmeren met geimpregneerd tuinhout. Blend het water beter in onze tuin

Is nog niet klaar, maar het lijkt wel wat.
Deze bouwvak (als alles volgens planning loopt) gaan er tyleen leidingen voor gas en water naar de units. Dan komt er een C.V. ketel in en 2 radiatoren om de boel op temperatuur te houden over de winter.
Electrische kacheltjes hakten toch behoorlijk in de jaarafrekening zoals verwacht

Ook komen er zonnepanelen op het dak. Deze moeten ongeveer 3250 kilowatt op jaarbasis gaan leveren.
Volgend jaar is dan de planning om er een veranda voor te bouwen...
To be continued!