Dank allen! Ben dr ook steeds blijer mee, heerlijke plek om na een dag hard werken nog even te gamen, met de printer te prutsen etc.
Ondertussen natuurlijk niet stil gezeten deze bouwvak.
De vrouw wilde de boel graag wit, dus ik heb haar succes gewenst ermee
Met dit als resultaat;
Ik heb voor de middelste ramen nog luiken getimmerd, maar die moeten nog opgehangen worden. Daarnaast zaten we met het probleem dat er afgelopen winter een Astro City aan elektrische kachels verbuikt is, dus de verwarming moest anders. Tyleen besteld voor gas en water en ook direct maar nieuwe kabel besteld voor de zonnepanelen die op het dak komen, naast de bestaande stroomkabel.
Schoonpa (die al +/- 50 jaar kraanmachinist is) had een mini rupskraan geregeld en vandaag moest er maar aktie komen. Eerst visite vd NAM aangezien datakabels van hun door mijn perceel lopen en toen los.
Hij heeft ook nog in de stromende regen het schelpen terras omgespit zodat een deel tegels kan worden en een deel grasveld.
Morgen gaan we verder aangezien de kabels/leidingen wel onder de grond liggen, maar de oprit nog voor een deel eruit moet zodat alles naar het huis kan worden gelegd. En zodat het stroom weer aangesloten kan worden aangezien het STNGC nu helemaal zonder stroom zit :O
Al met al is mijn hele grasveld wel naar de tering maar dat groeit wel weer aan. Volgende stappen zijn als alles goed ligt het heraansluiten van het keukentje en een buitenkraan en het plaatsen van een C.V. ketel en radiatoren om alles vorstvrij en warm te stoken in de winter. En het laten plaatsen van de 12 zonnepanelen.
To be continued (zoals gewoonlijk)