Anunaki":1k9muj26 said:al t af is maar ns een roadtrip richting het noorden plannen Chris









Da Dude":35wge1qk said:Ga je nog iets voor de ramen doen tegen zon oid?
Ziet er verder al hartstikke goed uit. Geweldig zo'n hok.![]()
Cageman":3oq8taeb said:Ik vond die houten delen vóór de schilderbeurt eigenlijk wel gaaf..?
Sphere":vrvm8u3s said:Goed werk Anton, ziet er goed uit en het schiet nu inderdaad lekker op. Wanneer komen de volgende 2 keten ter uitbreiding?




inrichten/aankleden etc.



