ruderudie":14rmt8at said:Zo goed bezig, voor je het weet staat er inderdaad een toren met units in de achtertuin! Blijft dat in de winter allemaal een beetje vochtvrij, of moet je zo'n unit dan continu verwarmen?
Yep.. Dat moeten wij in Zoetermeer helaas ook.Trol":1lo6e4bv said:.
Ga er maar vanuit dat je in de winter constant verwarming nodig hebt.
Da Dude":1qyggl26 said:Kun je wel drukken op vacht jinxz????