What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

star wars

Ok, got it. Ik zat op kantoor, en dan zit je netwerktechnisch niet in NL :)

Mythbusters rocks. Heb elke aflevering gezien; volg het al vanaf dag 1.
 
Cageman":2bnqvmjw said:
Mythbusters rocks. Heb elke aflevering gezien; volg het al vanaf dag 1.

Same here. Ik weet nog dat ik de eerste afleveringen had gezien in een hotelkamer in Honolulu. M'n vrouw zat me te pushen om naar buiten te gaan maar ik zat aan de buis gekluisterd :)
 
Marcosan30":3gjgi2sc said:
Honolulu, fuck gozert wat doe je dan weer in ons kleine, regenachtige kikkerland. Ik was daar gebleven. :D

90% van m'n (schoon)familie woont in Honolulu... Wie weet ;)
Het is wel nr1 op mijn lijstje.
Geloof me als het zo ver is dan huur ik zo'n reclame vliegtuigje en laat ik 'm een rondje boven Nederland vliegen met de boodschap : " Fuck you... I'm out! " :mrgreen:

 
Marcosan30":1qdszu13 said:
Pik mij dan even op :D
Ik heb altijd al eens naar Hawaï gewild. Als ik de loterij win, dan koop ik daar een huis :mrgreen:
Dat dan na 3 jaar onder een laag lava van 10 meter ligt ;)
 
Ik hou heel erg van zwarte humor :mrgreen:
 
Back
Top