Cageman":2bnqvmjw said:Mythbusters rocks. Heb elke aflevering gezien; volg het al vanaf dag 1.
Marcosan30":3gjgi2sc said:Honolulu, fuck gozert wat doe je dan weer in ons kleine, regenachtige kikkerland. Ik was daar gebleven.![]()
Dat dan na 3 jaar onder een laag lava van 10 meter ligtMarcosan30":1qdszu13 said:Pik mij dan even op![]()
Ik heb altijd al eens naar Hawaï gewild. Als ik de loterij win, dan koop ik daar een huis :mrgreen: