What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Shit!!!! (earthquake/tsunami)

En het is pas het begin :( Met 800 mile/hr op weg naar andere (ei)landen in/aan de Pacific ... :cry:
 
Holy shit! :shock: Hoorde het vanochtend op de radio maar had de beelden nog niet gezien. Sprakeloos.
 
trailblazer800":3qbln470 said:

Dit ziet er echt vreselijk uit........ Lijkt wel of het vergaat daar...

Fuck zeg! Gewoon angstaanjagend. Onvoorstelbaar, Wat een natuurgeweld! Je zal dit maar op je af zien komen.
 
Freaky shit, lijkt wel een film of game ofzo als je het zo ziet. Het ziet er ook betrekkelijk onschuldig uit als je dat golfje zo verder ziet trekken tot je door hebt dat die 2 pixels op je scherm een complete autobus is en dat blokje verderop een huis is :shock:. Volgens mij heb je geen schijn van kans als je daarin terecht komt, als je al blijft drijven krijg je hopen debris op/over/tegen je aan.
 
Waar ik echt kippenvel van krijg is hoe mensen proberen met auto's en scooters de tsunami voor te blijven. Net een opname langs zien komen van iemand die heen en weer rijdt, en uiteindelijk is omsingeld door het water. Dit blijft op je netvlies gebrand staan.. net als de aardbeving in Kobe destijds.. die is me ook altijd bijgebleven.
 
Niet normaal die beelden.
Dodental loopt ook erg hard op. vanochtend hadden ze het over 19 doden, en nu zit het al op 200+.
En ze missen nog tientallen.

m1gz0uga7718.jpg
 
Zit nu livefeed van NOS te kijken, hele kustgebied staat in brand. Lijkt op een apocalyptische film dit, bizar.
 
Dat gaat helemaal fout daar met die kerncentrale!!. ongelooflijk!
 
rklok":t0u2yu2x said:
Dat gaat helemaal fout daar met die kerncentrale!!. ongelooflijk!

zeker :( btw.. ZIGGO heeft op hun INFO kanaal (ZIGGO TV) op NHK World gezet.. dat is kanaal 11 op digi tv.
 
dexx":oy5vc7hl said:
rklok":oy5vc7hl said:
Dat gaat helemaal fout daar met die kerncentrale!!. ongelooflijk!

zeker :( btw.. ZIGGO heeft op hun INFO kanaal (ZIGGO TV) op NHK World gezet.. dat is kanaal 11 op digi tv.

Heb regelmatig Al Jazeera English op staan op de TV. En anders gewoon de stream op hun website.
 
zekers!

zal wel ff duren met al die extra radiationchecks nu.. :(
 
Net terug uit thailand, was op ko phi phi toen het gebeurde en kan je wel voorstellen dat ze daar ook helemaal gek werden. Serieuze ramp dit zeg, echt vreselijk weer voor het land. Laten we hopen dat de regering snel minder gesloten gaat opereren en dat hulptroepen worden toegelaten.
 
Back
Top