trailblazer800":3qbln470 said:Loading…
www.bbc.co.uk
Dit ziet er echt vreselijk uit........ Lijkt wel of het vergaat daar...
rklok":t0u2yu2x said:Dat gaat helemaal fout daar met die kerncentrale!!. ongelooflijk!
dexx":oy5vc7hl said:rklok":oy5vc7hl said:Dat gaat helemaal fout daar met die kerncentrale!!. ongelooflijk!
zekerbtw.. ZIGGO heeft op hun INFO kanaal (ZIGGO TV) op NHK World gezet.. dat is kanaal 11 op digi tv.