What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

Zou nog mee kunnen vallen; ik zie pas sinds ik mijn nieuwe auto heb, dat model rond rijden, daarvoor zag ik hem nooit :mrgreen:
 
rklok":12uyehbm said:
Taito MM-5 ...

25 inch scherm, rotatemech

MM-5.jpg

Yes...
 
oja, dat zie ik nu ook.
Wat een scheeuwerige art. Mooi hoor. Ik hou daar wel van.

Is wel een beetje een standaard aan het worden, dit racecab uiterlijk.
Je ziet deze opzet, met die 6 boxen e.d. bij meer games.
Zou dus inhouden dat je net als bij de daytona, er meerdere games in kan stoppen?
 
In dit geval zou je kunnen wisselen met Mario Kart, maar andere games gaat eigenlijk niet. Het stuurwiel heeft, net als bij ID, een hele grote uitslag. De hardware is Namco N2, waarvoor geen andere racegames zijn gemaakt. Je moet dus sowieso de hardware aanpassen. Namco heeft deze cab als standaard racecab ontworpen, net als dat Sega dat heeft gedaan met haar cabs. Maar even een dash wisselen gaat hier wel iets lastiger volgens mij. Maar deze moet gewoon WMMT3 blijven. Baggervette game, lekker erin laten. WMMT is weet underrated vind ik.

Zou er geen bezwaar tegen hebben om deze in mijn bezit te hebben. Lekker dedicated houden!
 
Back
Top