What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RKLOK Work in Progress

Damn, ziet er goed uit Ron!!!

p.s. Ik wil die movestrip van die NAC! :mrgreen:
 
Die staan er goed bij Ronnie! Egret2 zie je niet al te vaak voorbij komen. PCB's mogen er ook wezen trouwens. 8) Erg mooie Astro trouwens.
 
SNK Candy 25 met rotate mechanism!!
Ik wist niet dat deze bestonden, wel de Candy 26, maar deze niet

Candy25.jpg
 
Strak! Heeft veel van de Aero City weg. In erg goede staat zo te zien. Geloof dat je wel een aardige schatkamer hebt leeggetrokken in Japan. Ook wel weer jammer dat de meeting niet doorging want had al dat moois wel in het echt willen zien voordat ze weer verdwenen zijn.
 
ik ga hier niet meer naar kijken , heb al moeite genoeg om een cab uit te zoeken laat staan als er van dit z'on cabs getoond worden hahahaha, sweet die snk ik hoop voor mijn gevoel dat die te duur is , dan kan ik met een gerust hart zeggen dat die niet voor mij bestemd is
 
Bij een Franse handelaar zou deze niet te betalen zijn ja. :mrgreen: Met rotate mech net zoals sommige Neo woodies. Gaaf cabje met perfect formaat scherm. 8)
 
Als je echt interesse hebt zou je m natuurlijk ook even kunnen mailen :D
 
zpeakabonk":z7gev7c0 said:
nou ronnie laat het eens weten wat kosten die cabs??????????????

Ik ben tot nu toe alleen nog maar bezig geweest met reserveringen..deze zal rond de 800 kosten denk ik
 
jiggymf":s3ueegv3 said:
Als je echt interesse hebt zou je m natuurlijk ook even kunnen mailen :D

ben al met iets anders bezig bij ronnie maar ik heb wel iets met aparte cabs nac et nnc zie je genoeg :mrgreen:
 
rklok":23f2iybr said:
zpeakabonk":23f2iybr said:
nac et nnc zie je genoeg :mrgreen:

Sorry Henk , je hebt maar een 'gewone' nnc :)

:lol: Tja, Geef me dan maar nog zo'n gewoon ding met zo'n standaard scherm erin. 8)

Trouwens, heb je meerdere van deze Candy 25's? Het panel op de laatste foto's is anders namelijk.
 
Als je later groot bent Henk, heb je misschien ook een keer een 'bijzondere' cab ipv zo'n doorsnee NNC...... :mrgreen:
 
Back
Top