Da Dude
Nozomi Elite
Bouwverslag met foto's please.....SUCCES MAN!!!
Da Dude":28qpee80 said:Bouwverslag met foto's please.....SUCCES MAN!!!
Ik heb nogsteeds geen idee wat ze erin hebben zitten.ZeMMiK":2jj33zhi said:weet je nu al wat er in de binnenkant zit?? waarschijnlijk een PC?
Dat is de echte versie....
Sphere":3oc6d9ki said:Hey Jinxz,
Wat een vette deal man! Geweldig om te zien dat je dit voor elkaar hebt gekregen. Ik vraag mij af en ben zeer benieuwd wat de gevolgen voor je zullen zijn als je dit goed voor elkaar bokst. Het kan zomaar in een stroomversnelling raken!
Groet,
Pieter
ckong":333zvfwl said:De kop is er af, en het ziet er meteen al goed uit. Mooi werk man, en uniek dat dit in ons kikkerlandje gebeurt.
Psykick":2l6tcvp5 said:Wel strak maar ik vind het niet echt passen bij een kast van die tijd. Het is gewoon de cg art van de huidige film en niet van de stijl die destijds werd gebruikt, desalniettemin supervet, ben erg benieuwd naar het eindprodukt! Veel succes Chris!
Jinxz":r5pei0e7 said:Vandaag m'n eerste wond opgelopen... Ironisch genoeg door m'n dochtertje die pissed was omdat ik de hele dag met de kast bezig was en besloot speelgoed naar m'n kop te slingeren![]()
Cageman":2ivoldz4 said:Jinxz":2ivoldz4 said:Vandaag m'n eerste wond opgelopen... Ironisch genoeg door m'n dochtertje die pissed was omdat ik de hele dag met de kast bezig was en besloot speelgoed naar m'n kop te slingeren![]()
Tijd om wat quality-time in te plannen, zeg ik![]()
Ken":ra5ef5tj said:Ik vind het echt redelijk magistraal Jinxz, keep up the good work!