What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

retro games in nieuwe disney film

Da Dude":28qpee80 said:
Bouwverslag met foto's please.....SUCCES MAN!!!

Fotos komen eraan.
Kreeg vandaag nieuw artwork van wreck it Ralph... tussen de 300MB en 1.1GB gezipped per afbeelding... OMG
 
weet je nu al wat er in de binnenkant zit?? waarschijnlijk een PC?
Dat is de echte versie....
 
ZeMMiK":2jj33zhi said:
weet je nu al wat er in de binnenkant zit?? waarschijnlijk een PC?
Dat is de echte versie....
Ik heb nogsteeds geen idee wat ze erin hebben zitten.
 
Hey Jinxz,

Wat een vette deal man! Geweldig om te zien dat je dit voor elkaar hebt gekregen. Ik vraag mij af en ben zeer benieuwd wat de gevolgen voor je zullen zijn als je dit goed voor elkaar bokst :D. Het kan zomaar in een stroomversnelling raken!

Groet,

Pieter
 
Sphere":3oc6d9ki said:
Hey Jinxz,

Wat een vette deal man! Geweldig om te zien dat je dit voor elkaar hebt gekregen. Ik vraag mij af en ben zeer benieuwd wat de gevolgen voor je zullen zijn als je dit goed voor elkaar bokst :D. Het kan zomaar in een stroomversnelling raken!

Groet,

Pieter

Thanks Pieter! Ja inderdaad. Ik doe er alles aan om dit tempo vast te houden en hopelijk hiermee op te schalen.


De foto's van het bouwproces komen nu geleidelijk op m'n Flickr account, in deze set : http://www.flickr.com/photos/shadaloo_e ... 634202491/
 
Wow, Topic een beetje over het hoofd gezien. :o Erg gaaf! Moet wel zeggen dat je altijd van aanpakken weet. Top!
 
De kop is er af, en het ziet er meteen al goed uit. Mooi werk man, en uniek dat dit in ons kikkerlandje gebeurt.
 
ckong":333zvfwl said:
De kop is er af, en het ziet er meteen al goed uit. Mooi werk man, en uniek dat dit in ons kikkerlandje gebeurt.

Thanks! Ja ik ben ook erg trots dat ik dit mag doen, al heb ik de opdracht zelf geinitieerd ;)
 
Thanks! Die stickers voor de zijkant zijn gewoon 25MP. Die van Ralph op de zijkant is 290MB ;)
De afbeelding op het Marquee is 137MP... 14250x9750 pixels
 
Wel strak maar ik vind het niet echt passen bij een kast van die tijd. Het is gewoon de cg art van de huidige film en niet van de stijl die destijds werd gebruikt, desalniettemin supervet, ben erg benieuwd naar het eindprodukt! Veel succes Chris!
 
Psykick":2l6tcvp5 said:
Wel strak maar ik vind het niet echt passen bij een kast van die tijd. Het is gewoon de cg art van de huidige film en niet van de stijl die destijds werd gebruikt, desalniettemin supervet, ben erg benieuwd naar het eindprodukt! Veel succes Chris!

Geef ik je helemaal gelijk in.
Daarentegen is de promo voor Wreck it Ralph is in NL nog niet op TV en andere media. Dus is de kans erg klein dat mensen die nog geen promo gezien hebben een Fix it Felix cabinet gaan herkennen als 'die kast uit Wreck it Ralph'. Daar geef ik Disney wel gelijk in.
Gelukkig heb ik de bezel van het scherm en het CP nog wel in de originele staat gelaten ;)

Vandaag m'n eerste wond opgelopen... Ironisch genoeg door m'n dochtertje die pissed was omdat ik de hele dag met de kast bezig was en besloot speelgoed naar m'n kop te slingeren ;)
 
Jinxz":r5pei0e7 said:
Vandaag m'n eerste wond opgelopen... Ironisch genoeg door m'n dochtertje die pissed was omdat ik de hele dag met de kast bezig was en besloot speelgoed naar m'n kop te slingeren ;)

Tijd om wat quality-time in te plannen, zeg ik :-)
 
Cageman":2ivoldz4 said:
Jinxz":2ivoldz4 said:
Vandaag m'n eerste wond opgelopen... Ironisch genoeg door m'n dochtertje die pissed was omdat ik de hele dag met de kast bezig was en besloot speelgoed naar m'n kop te slingeren ;)

Tijd om wat quality-time in te plannen, zeg ik :-)

;)
 
Ken":ra5ef5tj said:
Ik vind het echt redelijk magistraal Jinxz, keep up the good work!

Thanks !
Gelijk ff een kleine update gedaan. Aangezien het meeste werk aan de cabs toch wel het verven is (boring as hell) besloot ik de 'voeten' van de cabs te bouwen uit 44mm balken. De ronde kanten maken het mogelijk om de cab redelijk makkelijk te schuiven zonder bang te zijn de tere multiplex constructie (zoals bij de originele DK's) te slopen.
Ik heb gelijk de joysticks gepast op het CP en het blijkt dat de schroefgaten exact overeen komen met de gaten op de metalen plaat van de Seimitsu LS-32. De LS32 heeft dezelfde '+'vorm 4 gate en kort shaft als de originele DK joystick dus was was daarom de perfecte vervanger.

* D'r zit nog een leuke verassing aan te komen. Degene die de facebook pagina volgen zullen dat wss binnenkort vanzelf merken. You'll know when you see it!
 
Back
Top