What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

retro games in nieuwe disney film

Jesus, wat vet zeg! Benieuwd wat hier uit komt, succes Jinxz en moffel nog even een Nozomi logo weg ergens op de cab :)
 
Jinxz":1pgzhoda said:
Als je een tekening hebt of kunt regelen dan graag.
Tnx

PM me even je e-mail adres, dan zal ik je wat sturen.
 
ElPancho":3ls0gvbp said:
Vind dit op het moment de interessantste draad op Nozomi.

Blijf je eigenaar van de cabs of wordt Disney c.s. de nieuwe eigenaar. maw als jij de eigenaar blijft, hoe zit het dan met (het ongetwijfelde) merkrecht van Disney, mag de art/cab dan zo doorverkocht worden?

Of maak je extra diy pakketten buiten die af zijn om, neem aan dat Disney niet zelf gaat zitten schroeven? Of zijn er ook kant en klare cabs straks in de verkoop

Tof dat je dit probeert, als er prijzen bekend zijn hoor ik het ook graag.

Keep it up en succes bij de pitch!

Thanks! Het is de bedoeling om eigenaar te blijven cq. het alleenrecht te hebben de cabs terug te kopen. Details hoop ik morgen met hun uit te werken. Ik heb een boel wensen/eisen maar het komt uiteindelijk aan op de gewilligheid van Disney om cabs te laten bouwen voor promotie en eventueel nog meer daarna.


ruderudie":3ls0gvbp said:
Jesus, wat vet zeg! Benieuwd wat hier uit komt, succes Jinxz en moffel nog even een Nozomi logo weg ergens op de cab :)

Haha, ik verwerk ook zeker een Shadaloo promo ergens in het artwork ;)


@CKONG PM gestuurd.


Vandaag ff aan tafel gezeten met de CNC guys en het hout uitgekozen voor de bouw. De originele DK cabs waren van een vezelplaat gemaakt wat uiteindelijk erg gevoelig is voor vocht en beschadiging. Ik heb gekozen om het van een beter kwaliteit hout te laten maken. Populier multiplex dat vanuit de fabriek al in de grondverf is gezet. Dat geeft een super strakke afwerking en kan gelijk in de juiste kleur worden geverfd.
 
ckong":2itux2zh said:
Jinxz":2itux2zh said:
Als je een tekening hebt of kunt regelen dan graag.
Tnx

PM me even je e-mail adres, dan zal ik je wat sturen.

Tip van de week: klik op het knopje 'EMAIL', zichtbaar onder de post van Shadaloo. Je mailclient wordt dan gestart met het juiste emailadres erin.
 
Vanmorgen naar het hoofdkantoor van Disney gereden. Het kantoor was een gigantische 19 verdieping hoge toren . Bij binnenkomst werd me verteld dat ik de afspraak had op de 19e verdieping. Aangekomen bij de liften stapte ik met 3 anderen in de lift. Ze drukte op verdieping 3 en op 4 waarna ik drukte op nr. 19. Op het moment dat ik op de knop drukte hoorde ik ze gelijk zeggen "ooooooeeh 19... je gaat op audiëntie". :lol:

Het gesprek verliep perfect, de pitch kon niet beter!
Ze voeren vandaag intern overleg over de cabs. Vanmiddag wordt ik teruggebeld over het uiteindelijke aantal en het papierwerk om officieel vendor te worden van Disney. Fingers crossed :D

De cabs zouden iets anders moeten worden dan degene die in de VS worden gebruikt. In de VS ligt de focus van de cab enkel op 'Fix it Felix' en dat is voor een korte termijn promotie moeilijk te linken aan de film Wreck it Ralph. Om die reden zou het artwork aan de zijkant en marquee dus Wreck it Ralph moeten worden i.p.v. FiF.
 
Top Jinxz, we duimen met z'n allen! Laat het ons ook gelijk weten ;)
 
Ik vind dit echt waanzinnig vet. Seriously. Post zoveel mogelijk info :-)
 
De uitslag over het aantal is verzet naar a.s. Maandag. Ze gaven aan dat er meerdere afdelingen belang kunnen hebben bij de cabs en dus meerdere budgetten moeten worden besproken.
 
Geweldig als je dit voor elkaar kunt krijgen, fingers crossed voor morgen.
 
Vandaag met 3 telefoons op zak gelopen maar geen belletje gekregen nog :(
Morgen ff tot begin van de middag afwachten, daarna zelf ff bellen.

Heb vandaag wel het CNC hout opgehaald en het ziet er geweldig uit. Ik was bang dat de tekening niet precies zou kloppen, vooral ook omdat het in inches was en door hun moest worden omgezet.
Toen ik met het hout thuis kwam legde ik ter controle het DK plexi CP (gekocht van Has tijdens Eurocade) en het past precies! Phew

Wou ik vanmorgen de Tmolding bestellen uit de VS : http://www.t-molding.com/store/product.php?productid=30
blijkt dat ze sinds vandaag 2 weken op vakantie gaan... beetje jammer.
 
De deal voor de promo cabs is binnen! Het zijn er niet veel en het plan was om ook voor de DVD/Bluray release cabs te regelen maar dat is nog ff uitgesteld. Helaas.
Ik kan in ieder geval beginnen met het bouwen van de cabs (incl. LCD met trailer) voor Nederlandse en Belgische bioscopen.
Ik probeer nu om onder de Disney licentie nog een aantal genummerde exemplaren te mogen maken.
 
Vandaag een hele lading parts binnen gekregen van 8(!) verschillende leveranciers... Hoe krijgen ze het voor elkaar om ondanks verschillende bestel dagen alles op 1 dag te laten binnenkomen ;)
Vandaag ook de papieren om officieel vendor te worden van Walt Disney verwerkt dus de bouw kan nu eindelijk beginnen.
 
Back
Top