What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

'retro beurs' zaterdag 4 april 2009

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
bonamiapril09.gif


Zaterdag 4 April 2009 - Van 10.00 tot 16.00 uur.

Westeinde 31-33 te Harderwijk

In het gebouw van het ROC - Landstede - Entree is € 1,-

Ga zelf nog wel even kijken want is lekker dichtbij.

:lol:
 
daarnaast ook:

Retro Computer Dag: zondag 26 april 2009 te Schiedam van 12.00 tot 17.00 (De Blauwe Brug, Bachplein 590, Schiedam). Toegang gratis.
 
Schiedam ben ik denk ik wel bij, vorig jaar was redelijk matig maar toch altijd leuk om even rond te kijken. Misschien kunnen we op de Nozomi meeting een meeting plannen voor Schiedam?
 
Ik ga zondag, ben er om een uur of 12 en blijf niet al te lang. Is meestal ook niet nodig jammer genoeg.

Ken, misschien een idee als wij elkaar daar zien ivm een achterstallige levering van je neo cd games? Laat maar weten of dat er in zit 😉
 
Hehe ik vrees dat dat niet gaat lukken, maar ik kan je zeker op een biertje trakteren. Psykick en Beatmaster staan er met een stand, misschien leuk om op een bepaald tijdstip daar even te meeten allemaal?
 
Ik vind het prima, ik ben ook met een vriend van me. Ik denk dat 1 uur een mooie tijd is. ps. hoe heet de stand van Beatm & Psy en wat gaat er verkocht worden? Ik zie nu dat ook General Wong zijn collectie daar aan gaat bieden, en hij is niet de enige. Wordt het dan toch de moeite waard?
 
Helaas geen tijd a.s. zondag. Was er graag bij geweest en alvast wat mensen gezien voor de meeting.
Veel plezier guys.
 
Helaas ook niet echt in de buurt en 90% pal.
Alleen General wrong verkoopt volgens mij redelijk wat ntsc-j games en Ronnie is volgens mij niet aanwezig.
 
Ik ben er alleen 's morgens vroeg, 's middags is voetbal.
 
Hé hier in in Alkmaar e.o. zijn we uitgebald.

8)
 
Ik zag het, kom dus na het voetbal (zal rond half 4 pas zijn)
 
Ben vandaag naar de beurs in Schiedam geweest. Het was erg druk, met name de eerste paar uur. Maar verder was er weinig bijzonders te zien, op twee uitzonderingen na: uiteraard de stand van Ronnie, maar ook Psykick en Beatmaster-P hadden een goede stand, en de enige waar arcade spullen te zien en te koop waren.

Ze hadden veel aanloop, en kregen veel vragen, met name technische vragen, maar er waren ook wat mensen die interesse hebben in een cab. Helaas had Psykick geen cab meegenomen, maar zowel hij als ik hebben veel mensen naar nozomi doorverwezen.

Kortom, het was een leuke middag en het was leuk om een aantal forumleden weer eens live te zien en te spreken. En het was goed te horen dat meer forumleden naar het insert coin event gaan. Dat weekend werd al top, maar nu kan het echt niet meer stuk.
 
Was idd echt een topdag en vond het ook cker leuk om wat mensen van het forum te zien, beloofd cker veel goeds voor de 21e straks. We waren niet helemaal top voorgbereid, maar weten nu precies weat ons te wachten staat en zullen er zeker onze missie van maken om volgend jaar echt volop te knallen. Echt heerlijk om de hele dag over deze harcore shit te ouwehoeren en mensen wegwijs te maken op het arcadeterrein...Watch this space ;)
 
Back
Top