What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

'retro beurs' zaterdag 4 april 2009

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ik had een JAP saturn gereserveerd bij Ronnie en direct even kennis gemaakt met hem en Marc (Almighty). Daarna langs de stand van Psykick en Beatmaster, en jongens bedankt nog voor de mooie prijs voor de Pulstar MVS en de movestrip. Ook Pooyan nog een hand gegeven, maar helaas niet meer tot een gesprek gekomen.

Mooi om te zien dat het Nozomi volk bestaat uit erg relaxte kerels en inderdaad mooi als je eens goed met mensen over je hobby kunt praten. In mijn directe omgeving is dat meestal moeilijk met uitzondering van een aantal vrienden en mijn broer.

Helaas was 80% van het beursvolk weer ongewassen en stonk het in de Blauwe Brug toen ik de 2e keer binnen kwam nadat ik wat stuff in de auto was gaan leggen weer flink naar zweet. De temperatuur liep ook aardig op moet ik zeggen en soms moest je een stand echt voorbij lopen omdat er iemand zo hard stond te stinken dat je er niet goed van werd. Maar goed, dat soort publiek trek je nu eenmaal grotendeels op een retro computerbeurs met focus op atari ed. Wel weer veel mooie types gezien.

21 mei gaat een mooie dag worden met alle Nozomi gasten in één ruimte.
 
ruderudie":3ijjj458 said:
Helaas was 80% van het beursvolk weer ongewassen en stonk het in de Blauwe Brug toen ik de 2e keer binnen kwam nadat ik wat stuff in de auto was gaan leggen weer flink naar zweet. De temperatuur liep ook aardig op moet ik zeggen en soms moest je een stand echt voorbij lopen omdat er iemand zo hard stond te stinken dat je er niet goed van werd. Maar goed, dat soort publiek trek je nu eenmaal grotendeels op een retro computerbeurs met focus op atari ed. Wel weer veel mooie types gezien.

21 mei gaat een mooie dag worden met alle Nozomi gasten in één ruimte.

Dat zijn de echte retro mensen 😉

Ook heb ik niks kunnen scoren en het meeste was toch pal.
Ook waren de prijzen soms hoog en veel games waren gewoon in slechte staat.

ps:Leuk je een keer gesproken te hebben Rudie.
 
Ik heb ook erg veel zin in de 21ste.
Zeker nu ik er niet bij kon zijn gisteren. Ik zou in de tuin gaan werken, maar das niet doorgegaan met de regen. :evil:

Om het leed te verzachten voor mezelf heb ik wel de LE van DS360 gescoord.

:D

Details voor de 21ste per pm rond 17 mei.
 
ElPancho":m7zec8jq said:
Om het leed te verzachten voor mezelf heb ik wel de LE van DS360 gescoord.

Cool, heb je hem al binnen of alleen gescoord en voor hoeveel?
 
Hey Hassan, de game DS al gespeeld?
Hoop hem zelf deze week binnen te krijgen.
 
ruderudie":2mkdgpxk said:
Helaas was 80% van het beursvolk weer ongewassen en stonk het in de Blauwe Brug toen ik de 2e keer binnen kwam nadat ik wat stuff in de auto was gaan leggen weer flink naar zweet. De temperatuur liep ook aardig op moet ik zeggen en soms moest je een stand echt voorbij lopen omdat er iemand zo hard stond te stinken dat je er niet goed van werd. Maar goed, dat soort publiek trek je nu eenmaal grotendeels op een retro computerbeurs met focus op atari ed. Wel weer veel mooie types gezien.

:lol:
precies wat ik me herinner van verleden keer!
volgend jaar sta ik er met een deo stand.
balen dat ik er deze keer en bij de 1e meeting niet bij kan zijn, maar ik ontmoet de nozomi members vast nog wel eens.
 
Vond het ook rete gezellig... (reactie wat laat, i know) en heb na een snelle scan van de hal mijn tijd bij de cabs besteed. Van Erik veel info gekregen en daarmee s913 ook aangestoken... was gezellig en top dat iedereen tijd nam het een en ander uit te leggen!
 
Tja ... dacht lekker goedkoop weg te komen op de beurs in Schiedam: 5 euro voor 2 arcade joysticks voor mijn C64 :)

Maar nog geen maand later staat er een E3 in mijn huiskamer :roll: En bedankt hé, Drift! :mrgreen:
 
S913":eq2tdbqh said:
Tja ... dacht lekker goedkoop weg te komen op de beurs in Schiedam: 5 euro voor 2 arcade joysticks voor mijn C64 :)

Maar nog geen maand later staat er een E3 in mijn huiskamer :roll: En bedankt hé, Drift! :mrgreen:
Maar wel meteen een goede koop S913! 8)
 
Back
Top