Cageman":3bq0mc1o said:ok mannen en vrouwen,
Vanaf vandaag stop ik met het repareren/fixen van onderdelen en PCB's. De hoeveelheid werk die er (ongemerkt) is opgestapeld heeft de lol voor mij uit de hobby gehaald. Zeker in combinatie met de projecten in het NGC is het meer op werk gaan lijken dan iets anders.
Ik wil (en moet) de hobby weer op mijn eigen tempo gaan beleven, en wil daarom iedereen die nog werk bij mij heeft liggen vragen even contact met me te zoeken via PM zodat ik je spullen weer netjes terug kan geven/sturen.
Ik heb nog een reparatie lopen voor ruderudie (NAM75 cart), en eentje voor ckong (chassis). Die twee maak ik nog af, de rest moet ik helaas terug gaan sturen.
Voor repairs verwijs ik jullie graag naar Asure (dit forum) of AO.
Excuses als je al langer op iets zit te wachten, maar ik moet nu gewoon echt uit zelfbelang handelen.