What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Repair Log

Zeker nice.
Doet me denken aan de tijd dat CPU's nog pootjes hadden en we ze wel eens recht moesten buigen voor klanten die 't hadden verziekt tijdens assemblage ;)
 
ok mannen en vrouwen,

Vanaf vandaag stop ik met het repareren/fixen van onderdelen en PCB's. De hoeveelheid werk die er (ongemerkt) is opgestapeld heeft de lol voor mij uit de hobby gehaald. Zeker in combinatie met de projecten in het NGC is het meer op werk gaan lijken dan iets anders.

Ik wil (en moet) de hobby weer op mijn eigen tempo gaan beleven, en wil daarom iedereen die nog werk bij mij heeft liggen vragen even contact met me te zoeken via PM zodat ik je spullen weer netjes terug kan geven/sturen.

Ik heb nog een reparatie lopen voor ruderudie (NAM75 cart), en eentje voor ckong (chassis). Die twee maak ik nog af, de rest moet ik helaas terug gaan sturen.

Voor repairs verwijs ik jullie graag naar Asure (dit forum) of AO.

Excuses als je al langer op iets zit te wachten, maar ik moet nu gewoon echt uit zelfbelang handelen.
 
Cageman":3bq0mc1o said:
ok mannen en vrouwen,

Vanaf vandaag stop ik met het repareren/fixen van onderdelen en PCB's. De hoeveelheid werk die er (ongemerkt) is opgestapeld heeft de lol voor mij uit de hobby gehaald. Zeker in combinatie met de projecten in het NGC is het meer op werk gaan lijken dan iets anders.

Ik wil (en moet) de hobby weer op mijn eigen tempo gaan beleven, en wil daarom iedereen die nog werk bij mij heeft liggen vragen even contact met me te zoeken via PM zodat ik je spullen weer netjes terug kan geven/sturen.

Ik heb nog een reparatie lopen voor ruderudie (NAM75 cart), en eentje voor ckong (chassis). Die twee maak ik nog af, de rest moet ik helaas terug gaan sturen.

Voor repairs verwijs ik jullie graag naar Asure (dit forum) of AO.

Excuses als je al langer op iets zit te wachten, maar ik moet nu gewoon echt uit zelfbelang handelen.

Geef je helemaal gelijk.
 
Sja, de centen. In reparaties gaat soms zo veel tijd zitten dat ik me goed kan voorstellen dat Arjan er mee stopt. Ongewild heb je er snel zoveel tijd in zitten dat het inderdaad net werk lijkt.
 
Begrijpelijk.... Alex heeft het ook al heel druk, net als Robin.

Extra motivatie wellicht voor anderen om erin te duiken, incl mezelf. Maar tijd is ook niet mijn vriend.

Helaas
 
Zeer begrijpelijk Arjan, het was al geweldig dat je dit deed en wat je tot nu toe hebt gedaan. Bedankt daarvoor. :D

De naam Robin is even gevallen, en inderdaad, Robinholland is ook een geweldige board reparateur.
 
Back
Top