What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RATSON RUIMT OP!!!

Status
Not open for further replies.
Bedankt voor de tips jongens, ik heb me al wel aangemeld op een belgisch forum. Ik plaats hem vanavond wel op AO denk ik.
 
Fuck man, inderdaad zo weg op ao met een paar goede fotod erbij. 325 is echt gekkenwerk
 
De Aero van Psykick staat op AO voor 700 nog wat; je kunt er waarschijnlijk veel meer voor vangen op AO..!
 
Heb hem op AO gezet voor €550,-.
Let's see what happens. Ik heb vandaag wel een bod van €400,- gehad van een Nozomi member.
 
De MVS cab is ook verkocht, gelukkig wel aan een liefhebber voor een eerlijke prijs waar we allebei mee kunnen leven.
 
Mushi posters verkocht aan elpancho, doe maar een voorstel voor de game en figurine :D
 
Dankjewel, had er al netjes bijgezet waar ze vandaan kwamen. Ze lagen alleen nog steeds in een kastje bij mij dus dat schoot niet op.
 
Mag weg voor een goed bod omdat ik meestal in min eentje op de DC speel:

DSC01924.jpg
 
[offtopic]
Wat een briljante foto 8)
[/offtopic]
 
Die stick heb ik ook gehad (of misschien is het die wel). Vet ding.
 
Ken":2i88erdl said:
Die stick heb ik ook gehad (of misschien is het die wel). Vet ding.
Geen idee, heb hem destijds in Papendrecht opgepikt. Idd vette stick maar een beetje onhandig in je eentje :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top