What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

RATSON RUIMT OP!!!

Status
Not open for further replies.
Shit man, balen voor je dat je die NeoGeo kast weg moet doen. En de Aero ook natuurlijk. :cry: Succes met de verkoop.
 
Bedankt , Eric :)
Het doet best pijn inderdaad, maar met een beetje geluk hoef ik er maar een van de 2 te verkopen.De prijzen op MP zijn alleen daar van toepassing.
Gelukkig heb ik nog een cmvs dus niet helemaal zonder neogeo.

Voor Nozomi leden gelden andere prijzen uiteraard en een ieder kan gewoon pm sturen indien geinteresseerd.
 
Ik neem graag de genesis jamma van je over.
 
Momenteel is het ook even beter om telefonisch contact met me op te nemen, ik zit met een (hersen)schudding en kan niet continu achter mijn scherm zitten om te reageren op Pm.
Mijn nummer: 0615-689882
 
Klote voor je Gideon, all the best met de gezondheid en hopen voor je dat je ze niet alletwee weg hoeft te doen
 
Bedankt jongens, en al zou ik er 2 weg moeten doen dan heb ik nog altijd de AMBO.
Daar kan alles in behalve verticaal 8)
Van de ngpc hebben we nog een leuke verzameling voor ons zelf, wat te koop staat is extra en niet in gebruik dus dat is niet zo erg.
 
Succes met de verkoop dude en heel veel succes!
 
Momenteel is er €325,- voor de aerocity geboden.

Edit: geluisterd naar de members en hem nog niet verkocht.
 
Ratson":hn9nhx35 said:
Momenteel is er €325,- voor de aerocity geboden. Tenzij iemand van nozomi hem wil voor die prijs gaat ie naar de bieder op marktplaats.

Tja, Wordt een beetje naar van zo'n mager bod eigenlijk. Maar ja, Als er verder niemand komt dan is het niet anders. Weet Ronnie niemand dan? Hij verkoopt ze zelf aan de lopende band. 😉
 
Voor dat geld steek ik hem zelf liever in de brand!

Ik zou echt even wachten en anders gewoon houden, weet natuurlijk niet hoe hoog je zit met schulden/etc?

Gewoon houden want ga je spijt van krijgen.

Cheers M.
 
Ik denk dat even geduld hebben idd beter is, zo erg zijn de zorgen nou ook weer niet.
Maar ik voorkom de schade liever, maar ja geduld is een schone zaak.
 
Ja 325 is echt te goedkoop man. Zelfs IK moest nog even twijfelen of ik hem niet zou kopen, en ik sta zelf ook zo rood als het maar zijn kan :)
 
joeks":2brw4dt1 said:
Ja 325 is echt te goedkoop man. Zelfs IK moest nog even twijfelen of ik hem niet zou kopen, en ik sta zelf ook zo rood als het maar zijn kan :)

Same here. Ik sta dan niet rood, maar heb geen ruimte :-)
 
De boodschap is duidelijk, bedankt jongens.
Ik denk dat ik hem gewoon op een paar andere forums als AO ga plaatsen voor €550,- (lijkt me een normale prijs of is dat nog steeds wat aan de lage kant?)
Iedereen weet hier wat ik er voor betaald heb maar heb geen flauw idee wat nu eigenlijk de gangbare prijs is.
 
Ik heb mijn Aero een maand of 2 geleden op AO verkocht. Vraagprijs was €600 en de cab was binnen een uur weg.

die Engelsen zijn gek op een beetje bijzondere cab.

Probeer ook eens een Duits forum (arcadezentrum of arcadeinfo).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top