What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Raspberry PI

MarioSanchez":1eizvtti said:
Hoe leuk is dit!!! Werken de joystick en de buttons goed?
Daar gaat Jinxz met mijn hulp nog mee aan de gang, maar ook ik heb hem nog niet binnen :-)
 
Nouja, op mijn open Pandora heb ik na betalen 3 jaar en 5 dagen gewacht. Het kan erger dussss....
 
Mario, Zeker weten.

Cageman, De mijne is binnen. Nu een werkend toetsenbord. De mijne werken niet. Maarja, nog weinig tijd gehad om te testen.
 
binnen :-)

raspberryf.jpg
 
Even aangesloten en SD kaart voorzien van 'Raspbian Wheezy' (gebaseerd op Debian) erin gestoken. HDMI naar TV en standaard USB keyboard en muis. Impressed so far :-)

wheezy.jpg
 
Ik moet een defecte ontvangen hebben.
Deze 4 OS'en heb ik op 4 sdhc kaartjes staan
Raspbian “wheezy”
Arch Linux ARM
RISC OS
Berryboot.

4 soorten keyboards, 5 soorten muizen geprobeerd, aansluiten en dan opstarten.
2 soorten 5V 1A ac adapters geprobeerd.

Ding start op, maar geen keyboard network of muis die werkt.
Op het forum neergezet, maar ik wacht even de officiele adapter af. Doet ie dan niks, dan stuur ik em terug voor een ander. :(

http://www.raspberrypi.org/phpBB3/viewt ... 12#p263612
 
Ja, had Chameleon er ook al op gezet. Zal mijn bevindingen nog wel posten als ik er wat meer mee heb gerommeld :)
 
Back
Top