What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Rano? --> [TK] PSP Ceramic White + 3 Games

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Zolang jullie weten dat je geen zaken meer met hem moet doen is het toch klaar of niet?
Iedereen moet dat voor zichzelf bepalen, ik zal dat namelijk wel nog doen omdat ik nooit problemen heb gehad. Ik denk dat het in deze topic wel duidelijk is geworden wat jullie ervan vinden, maar ik ga niet iemand afbranden voordat hij de kans heeft gehad zich hier op te verdedigen. Nogmaals, denk dat er meer achter zit dan dat hij jullie zomaar zit te negeren.
 
Je hebt nooit problemen gehad omdat je hem wellicht persoonlijk ken (dat weet ik dan weer niet), en tuurlijk moet een ieder voor zichzelf weten met wie hij of zij zaken doet. Dat neemt niet weg dat dit een hele slechte gang van zaken is, wat zelfs jij zou moeten toegeven. Als iemand actief kan zijn op het internet, is het een kleine moeite om een PM of Email te beantwoorden, en te zeggen van; Nee, ik hoef 'em niet meer, sorry.
Daarom zijn op de meeste forums die elite lijsten er ook, slechts ter waarschuwing, waarop iemand persoonlijk kan beslissen verder te handelen of niet. Zoiets moet niet in een topic wat over 2 maanden ergens op pagina 1 staat verdwijnen.
 
We moeten nu niet mensen een hand boven het hoofd gaan houden hier he. Als het een "gewone" user was, had ie allang de hele zeik met stront over zich heen gekregen.

Rano kan toch gewoon wat van zich laten horen ipv te ontwijken?
 
Ken":3ln9ay8j said:
Hij is verantwoordelijk voor het ontwerp en het online brengen van dit forum, dus in mijn boekje heeft ie echt wel wat credit

Dat is een beetje een scheve redenering. Mag 'ie daarom meer dan anderen dit soort dingen flikken?

Ken":3ln9ay8j said:
maar ik ga niet iemand afbranden voordat hij de kans heeft gehad zich hier op te verdedigen.

Als hij zich wil verdedigen. Die kans heeft 'ie nu ongeveer een week gekregen. Heb 'm niet meer op Nozomi gezien, hij mag van mij gerust reageren. Kijken of 'ie een fatsoenlijke reden heeft.

En over dat 'niet opzettelijk negeren', waarom staan al de door mij gestuurde PM's dan nog steeds in m'n outbox? Al ongeveer een week. Lijkt me sterk dat degene die IG ongeveer runt al die PM's 'toevallig' over het hoofd heeft gezien. De allereerste PM (25 april) heeft 'ie wel daadwerkelijk gezien, dus ik denk dat 'ie toen gedacht heeft iets in de trant van: "nah, geen interesse meer, laat ik de rest maar meteen wegkieperen. Hij zal het op een gegeven moment het toch wel opgeven".

En ik zal 'move onnen'. Maar toch wilde ik het even melden. Eerlijk gezegd denk ik dat Rano denkt en weet dat hij er waarschijnlijk toch goed vanaf komt. Hij is iedereens vriend, maar op deze manier niet de mijne.

Overigens sorry dat ik/we dit 'akkefietje' hier uitvechten. De deal was immers op IG. Maar aangezien ze daar het hele kopen/verkopen subforum hebben dichtgegooid en daarmee ook de elite user list (of hoe het daar ook heet) doe ik het maar hier. Bovendien zou ik dan op IG zelf een bak zeik over me heen krijgen, want wie ben ik?
 
No problem, je moet gewoon zeggen wat je er van vindt en het is geen probleem dat je dat hier doet. Als ik Roy spreek zal ik het er met hem over hebben en hier nog zeker op terugkomen. Veel succes met je verkoop man.
 
Rano heeft sowieso geen vlekkeloze reputatie overigens. Zegt weleens vaker dingen toe die hij later weer cancelled. Althans, dat is mijn ervaring.

Niet betalende kopers zijn de worst, vind je niet Ken 😉.
 
Ja man zeker als de verkoper naar allemaal verschillende mailadressen info gaat sturen enzo 😉
 
Rustig maar, rustig maar..

Mijn inbox op IG stond de hele tijd op (0). Ken spreekt me net aan en verwijst me naar dit topic. Ik kijk net in mijn IG inbox, staan er 23 nieuwe berichten. Misschien een bug in InsideGamer v3 ofzo. Geen idee. Heb inmiddels een PM naar Juul gestuurd. En naar Wouter hoe het kan dat ik allen inbox (0) zag.

@Juul: de fout ligt bij mij. Maar misschien had je me ook ff kunnen aanspreken op MSN of een mail sturen, maar dat heb je ook niet gedaan.

General Wong":122ewrjw said:
Rano heeft sowieso geen vlekkeloze reputatie overigens. Zegt weleens vaker dingen toe die hij later weer cancelled. Althans, dat is mijn ervaring.
Dude, doe ff normaal. Jij had exact hetzelfde gedaan. Ik had wat Saturn spellen + hardware. Jij bood daar een bedrag op. Iemand die ook aan het bieden was gaf aan dat je het voor een prikkie kocht. Ik wist de waarde van het pakket niet. Sorry, maar ik ga geen dief van mijn eigen portemonnee zijn. Heb em daarna op eBay aangeboden en via de mail aan een gast verkocht voor 100 euro meer dan jij bood.

@de rest: het is niet nodig om me te verdedigen, maar kan het niet laten :P

Mijn account @ eBay: Rano82

Leden die positieve feedback hebben gegeven: 110
Leden die negatieve feedback hebben gegeven: 1*
Alle ontvangen positieve feedback: 148

Eat that!

*die gast die negatieve feedback is een kamikaze eBayer. Net nieuw geregistreerd, laat betalen en zeiken dat het pakketje niet binnen 2 werkdagen aankwam.
 
Ok, bij deze wil ik even melden dat het toch nog allemaal goed is gekomen! Rano wil de deal gewoon voortzetten. Voor zover ik te negatief ben geweest over Rano, m'n excuses. Hoop dat je even goed begrip hebt voor m'n situatie en daaruit voortkomend de reactie.

Volgens mij had je namelijk die PM van 25 april wel gezien. En ik heb je wel een email gestuurd naar je gmail adres dat opgegeven staat in jouw IG profiel. Dat wil ik dus bij deze ook even rechtzetten. Maar ok, als het nu allemaal goed verloopt dan zal ik verder niet meer klagen.

Juul
 
Eerlijk gezegd kijk ik niet eens op van niet nagekomen afspraken.. ik heb dat zovaak gehad.

Laatst had ik het nog met een complete genny + games. En die gast had dikke verhalen van hoe graag ie het wou en bla bla bla (hij zou het zelfs wel ff ophalen!), maar uiteindelijk toch gewoon niets van je laten horen. Thats the way! Maar goed na 1 weekendje wachten die shit gewoon aan iemand anders verkocht.

Ik ben tenminste een vent en ik zeg gewoon eerlijk dat het niet door kan gaan om 1 of andere reden (bijv dat ik een goedkopere kan krijgen oid). Niet reageren is zo simpel..

Maar goed dit is opgelost, en goed zo :D
 
Back
Top