Ken
High Score Hunter
Zolang jullie weten dat je geen zaken meer met hem moet doen is het toch klaar of niet?
Iedereen moet dat voor zichzelf bepalen, ik zal dat namelijk wel nog doen omdat ik nooit problemen heb gehad. Ik denk dat het in deze topic wel duidelijk is geworden wat jullie ervan vinden, maar ik ga niet iemand afbranden voordat hij de kans heeft gehad zich hier op te verdedigen. Nogmaals, denk dat er meer achter zit dan dat hij jullie zomaar zit te negeren.
Iedereen moet dat voor zichzelf bepalen, ik zal dat namelijk wel nog doen omdat ik nooit problemen heb gehad. Ik denk dat het in deze topic wel duidelijk is geworden wat jullie ervan vinden, maar ik ga niet iemand afbranden voordat hij de kans heeft gehad zich hier op te verdedigen. Nogmaals, denk dat er meer achter zit dan dat hij jullie zomaar zit te negeren.