What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Raiden IV - X360 JPN

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Raiden4x360_art.jpg

Ik heb sinds dit weekend deze game in huis ... ik moet zeggen dat het een zeer vermakelijke schmup is! Had ik niet verwacht.

Het stijltje spreekt me wel aan en doet me zelfs een klein beetje denken aan Trizeal op een of andere manier. De muziek is ook wel aangenaam, maar geen Border Down of Trizeal-kwaliteit.

Iemand anders deze game al in het verschiet?
 
Is deze regio vrij of moet je voor al dit moois een Jap 360 in je bezit hebben? Ik heb plannen en hoop dat ik deze game ooit eens op m'n Egret 3 incl. Taitio Type X board kan spelen. E3 is er al nu de rest nog. :?
 
Hmmm, Blijft een kutzooi die regio codering. Dan maar Type X ooit.
 
Deze game hadden ze wat mij betreft ook wel op XBLA mogen gooien. Zo groot kan de download nooit zijn. Maar...

MS heeft besloten om minder exacte arcade game ports toe te laten op hun netwerk wat betekend dat Ketsui en Dodonpachi Daioujou Black Label en misschien wel andere Cave games zijn afgewezen door MS. Ongelooflijk maar waar.

Bedankt MS zou ik zeggen. :evil:
 
goatboy":1e8s2aw3 said:
Hmmm, Blijft een kutzooi die regio codering. Dan maar Type X ooit.

Of een japanse XBOX 360. Er zijn, en er komen ongetwijfeld nog meer Japanse shmup's voor de XBOX 360. Rechtvaardigt misschien een aanschaf.
 
En toch blijft het een kutzooi!
Snap niet waarom ze deze games regiovrij maken...
 
Het is idd Japans-only .. Maar zoals goatboy zegt; dit is de ideale shit voor XBLA.

Maar volgens mij is het spel wel groter dan de gemidd. XBLA game.

Ik denk dat een Japanse Xbox 360 een goede aanschaf is. Er zullen nl nog veel meer Japan-only titels op uit gaan komen.
 
Raiden IV is als pure data +/- 380MB, dus inderdaad meer dan de gemiddelde XBLA game... maar daar komt binnenkort verandering in (o.a. Portal Still Alive is bikkel groot)

Het is jammer dat de game niet naar de XBLA komt; al aan de andere kant de game wordt nu voor praktisch full price verkocht. Dat was de jongens van MOSS niet gelukt op de XBLA..
 
Iemand nog geinteresseerd in deze game trouwens ?
Ik zit nu in Hong Kong en ze gaan hier voor rond de
40 euro. Als er niet te veel geinteresseerden zijn kan ik
er wel een paar meenemen denk. Gratis verzendkosten =)

Maar wel Jap 360 only he. Zit een extra OST cd bij
trouwens.
 
Hebben ze in HK toevallig niet Sega Ages: Outrun (Sega Saturn) liggen? :)
 
Hmm, ik kan morgen ff kijken, maar wordt moeilijk in
Hong Kong. Ze hebben hier niet echt veel ouwe shit en
als ze het hebben is het duur. Maar als het goed ik ga
ik ook nog een weekje naar Akihabara, dus ik kan daar
wel ff voor je kijken. Geen probleem. Ik hou je op de
hoogte.
 
Nog een weekje Japan ook :D Lekker hoor.

Veel plezier bij het shoppen.

*wacht met spanning op Raiden IV*
 
Oke, 2 Raidens comming up. Ik zal morgen het uiteindelijke
bedrag en m'n bank info pmmen. Willen jullie dat ik ze vanuit
Hong Kong stuur ? Dan komt er wel wat verzendkosten bij
natuurlijk (denk iets van 3.50 euro). Anders nam ik ze gewoon
mee als ik terug ga, maar dan moet je nog ff 3 weken zonder
doen...
 
Raidens zijn binnen (zie PM).
Ik heb gezocht naar de Saturn versie van "Sega Ages: Out Run", maar helaas. Maar zoals ik al zei, ik denk dat er in Japan meer retro te vinden is. Ik hou je op de hoogte, Gameholic ! En sorrie nog voor de complete hijack van je topic =)
 
jaguarwong1":1imoqz33 said:
Raidens zijn binnen (zie PM).
Ik heb gezocht naar de Saturn versie van "Sega Ages: Out Run", maar helaas. Maar zoals ik al zei, ik denk dat er in Japan meer retro te vinden is. Ik hou je op de hoogte, Gameholic ! En sorrie nog voor de complete hijack van je topic =)

No probs dude!! :) In ieder geval bedankt voor het kijken.

En ik geloof zeker dat iedereen weer in dit topic gaat posten zodra ze Raiden binnen hebben heehe ... tof shootertje!
 
Ik zal zeker posten wat ik van de game vind.
Ik zit er over te denken om met de kerst een Japanse 360 te halen. Net even op Playasia gekeken. Shipping is een beetje pittig (80 of 104 euro). Als ik mag vragen waar heb jij hem gekocht ?

En is het dashboard van de Japanse 360 in het Engels, en kan je er mee on-line gaan hier in Europa ?
 
Back
Top