What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Raiden IV - X360 JPN

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Even een tip... Alle japanse spellen draaien ook gewoon
op een Aziatische/Hong Kong 360. Voordeel van een HK 360
is dat ie gewoon op 220v draait. Geen gekut met stepdowns.
En de helft spreekt hier Engels, dus zeker weten een engelse
dash (ik heb em hier nu voor me).
 
Tel daarbij op het tijdsverschil en je zit midden in de nacht te internetten met (een doos van) een 360 in de buurt :D
Kidding, thanks voor de tip jag.
Al lijken ze out of stock bij play asia.
Ik houd het in de gaten, mss dat het ook wat scheelt in de shipping.
 
Ha ha ha, busted =)
He tis inderdaad al weer bijna 4 uur ja.
Ah het is vakantie, dus morgen lekker
uitslapen. En er zijn trouwens wel meer
webshops in HK behalve Playasia he =)
Beetje zoeken...
 
Waar kun je ze nog meeer halen?(goede tips/shops?)
Bedoel play-asia is bij mij ook eigenlijk alleen bekend.(goede en snelle service)

@ElPancho: En ga er ook maar vanuit de er nog een dikke 50 euro bij komt.(inklaringskosten,etc.) omdat het pakket al gauw wat weegt.
Zelf bestel ik vrij veel bij play-asia en als je boven een kilo komt is de kans groot dat je kunt schuiven :evil:
ongeacht je EMS of Airmail neemt.

En mischien is het goedkoper om een pal systeem te kopen en die gewoon te laten ombouwen :idea: (deze gebruik je dan gewoon puur voor de shmups die hier helaas het daglicht niet zullen zien)
 
Inklaring idd ook nog. Al dacht ik ergens gelezen te hebben dat die limiet binnenkort omhoog gaat naat 150 euro. Pin me er niet op vast.

Een PAL 360 flashen maakt hem niet regio-vrij voor zover ik weet.
 
ElPancho":2t1a0yl5 said:
Inklaring idd ook nog. Al dacht ik ergens gelezen te hebben dat die limiet binnenkort omhoog gaat naat 150 euro. Pin me er niet op vast.

Een PAL 360 flashen maakt hem niet regio-vrij voor zover ik weet.

Geen idee eigenlijk maar het kwam ineens in me op :)
Weet ook niet wat de mogelijkheden zijn maar wel dat het stukken goedkoper is.
Mometeel zou ik alleen de 360 aanschaffen voor Death Smiles en dat is dus een dure aanschaf maar altijd nog goedkoper als de pcb :P
Raiden IV is een goede game maar haalt me nog niet over de streep.
 
<reclame>
Ja, ik ben een beetje bevooroordeelt omdat ik nu op z'n
bank lig te slapen, maar ik weet dat de eigenaar van
www.mobilemagic.hk zeer goed te vertrouwen is. Wel
ff voor 29 okt bestellen dan, want ik weet uit betrouwbare
bronnen dat ie dan toevallig met mij een weekje naar
akihabara gaat =)

De site is helemaal kut, dat weet ik, en daarom weet
ik uit die zelfde betrouwbare bronnen dat er zeer binnekort
(wellicht morgen) een nieuwe shop open gaat gaan:
www.dino-games.com (dat wordt z'n nieuwe shop, nadat
ik de laatste html oneffenheden eruit gestreken heb).

Dus kijk daar ff volgende week of stuur em een mailtje via
mobilemagic. Niet te veel op het design van de site af
gaan, want dat is kut. Ik zou ook gewoon ff naar de
prijs vragen van een HK of JP 360... Die ouwe site houdt
ie niet zo goed meer bij omdat de nieuwe bijna klaar is.

Hij is Duits, maar dat houden we maar tegen hem =)

Verzend- en inklaringskosten zullen trouwens hetzelfde
zijn als bij Play-asia hoor. Hou daar wel rekening mee.

Als je trouwens sowiezo ooit es op zoek ben naar een
vage limited edition of retro stuff kan je em altijd een
mailtje sturen. Hij woont al bijna 5 jaar hier in Hong Kong,
heeft goeie contacten, spreekt vloeiend Chinees en is
een grote gamer en collector. Dus hij weet waar je het
over hebt =)
</reclame>
 
Back
Top