What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PS4 topic

Ik heb de ps4 vanuit een winkel in mijn woonplaats tot nu toe al 4x telefonisch aangeboden gekregen.

"we hebben weer ps4's binnen, dit keer het Knack pakket wil je die?"
"we hebben weer ps4's binnen, dit keer het kale pakket wil je die?"
"we hebben weer ps4's binnen, dit keer het Killzone pakket wil je die?"

etc

Ik hoef er geen, sorry.
 
Heb hem inmiddels een maand in huis.

Prachtige console, fijne controller. FIFA 14 en Knack zijn vermakelijk maar geven mij nog niet echt het next gen gevoel :|
Enige echte leuke spel is tot nog toe resogun :D

Ik snap dat mensen wachten
 
Als je na 2,5 maand wachtijd, hoort dat het nog wel een maandje kan duren dat ie komt, en je leverdatum veranderd in..."tja,,, week ook nie wanneer" dan ben ik er klaar mee.

Ik heb geen haast. en de 400 die ik terug krijg gaat naar iets anders leuks. Dus treurig zal ik er niet om worden
 
Praatjes praatjes, zodra de goede titels komen heb jij dat ding ook in huis :D
The Division, Watch Dogs, Kingdom hearts 3, Destiny en Metal Gear Solid the phantom pain en The Witcher 3
 
Nee, hoor, dan rij ik met een krat bier naar jou toe :D

Zeker weten. Dan wel, maar nu met die leveringsproblemen, en wat ik binnenkort mijn huis in gesleept wordt.
nog maar ff niet. Ik verwacht na de zomer dat die wel de woonkamer verblijd met zijn aanwezigheid 8)
 
Marcosan30":1tq3b1xo said:
Ken je de film liar liar?? 😉
Wie had dit topic ookal weer gestart, Hmm heel apart :mrgreen:

Ik. ben stiekem ook wel beetje Ps fanboy. maar niet zo erg om 400 neer te leggen, en wachten tot ik een ons weeg.
Over 2 weken oid. snap je waarom.
 
Wat een afzetters. 750 euro.

ze (Sony) hoeven nog geen zorgen te maken nu de xbox one ook nog lang niet komt in Nederland. Ik denk dat ze sneller leveren naar landen waar de xbox wel uit is, dan nederland

Een maand terug was het trouwens nog 7 weken wachten bij Bol.com.
Nu alweer 12.
 
Ps4 gekocht in canada
Gaat gewoon op 220 volt
Taal kan je op nederlands zetten
Met killzone 380 euro incl verzenden dhl
En genoeg op voorraad
Ik weet alleen niet hoe het met psn store gaat
De systeem software update gaat ook prima
 
beau":rug2gdec said:
Ik weet alleen niet hoe het met psn store gaat
De systeem software update gaat ook prima

Zou dat niet zoals met de PS3 gaan? Gewoon een adres van een hotel in Canada invoeren als een Nederlandse niet lukt. Ik ken iemand die dat heeft gedaan met een Japans adres om met een Europese PS3 in de Japanse PSN Store wat aan te kunnen schaffen.
 
Back
Top