Cageman":2ivfohcf said:XBOX Live wordt momenteel ondersteund door zo'n 17.000 servers. Voor de XBOX One + XBOX Live zullen dat in totaal 300.000 servers zijn. Er zijn net een aantal zeer grote datacenters (o.a. in Iowa) weggezet om dat te kunnen hosten.Jinxz":2ivfohcf said:Ik zit er helaas niet vaak meer achter maar wat ik begrijp is dat inderdaad het netwerk van Sony lang niet zo goed is als dat van Microsoft.
Ken":s1dp9h9b said:De enige reden van de populariteit van de PS4 is omdat Microsoft alles fout heeft gedaan tot nu toe wat ze maar konden. Alle negatieve publiciteit hebben ze echt aan zichzelf te danken met kers op de taart het uitstellen in Nederland met een hele slechte smoes.
+1in de consolestrijd niet alleen draait om de hardware, maar voornamelijk om de ervaring en het spelaanbod.
Cageman":noj56rjd said:+1in de consolestrijd niet alleen draait om de hardware, maar voornamelijk om de ervaring en het spelaanbod.
in de consolestrijd niet alleen draait om de hardware, maar voornamelijk om de ervaring en het spelaanbod.
We hebben een Pinokkio smiley nodig op het forum.Mart":1nlyo6qg said:Ik wil niet zeggen dat ik een fanboy ben
Ken":1yqlpj6d said:We hebben een Pinokkio smiley nodig op het forum.Mart":1yqlpj6d said:Ik wil niet zeggen dat ik een fanboy ben
Ken":2czhloot said:We hebben een Pinokkio smiley nodig op het forum.Mart":2czhloot said:Ik wil niet zeggen dat ik een fanboy ben