Psykick":1t56qomw said:Nice shit man! Is mss wat voor mijn T500. Dan bouw ik die hele T500 wel in een cab hehe
Cageman":1t56qomw said:Zo'n stuurtje + adapter wil ik ook wel. Zoals men misschien weet staat er nog altijd een generieke racer in het NGC die nu op een stuur + padhack wacht![]()
Psykick":2s0fx6a6 said:De feedback is helemaal te gek eigenlijk. Ook zeer subtiel tot echt power.
Niet voor niets kost hij wel een knaakje!
Enige mindere is compatbiliteit. Ik wil nog wel een leuk projectje malen van een kale racer die ik achter heb met een PS3 en Gran Turismo of iets. Wel Kikke om hem dan mss ook te wrappen.