Heb het genoteerd in m'n agenda, kom er later op terug of mij dit gaat lukken!Psykick":19pg1ed0 said:Robert":19pg1ed0 said:Sorry Robert, de 5e was helaas niet haalbaar. De 12e is al een uitdaging :mrgreen:
Hopelijk volgt er na de 12e snel weer een nieuwe!
Muijsch":2hx0wrkt said:12 maart wil ik er ook weer bij zijn, dus reken mij er maar bij. Als ik iemand meeneem laat ik het tijdig weten! Wordt weer gezellig! Blijf ook eten, dus zorg dat er ook vegahippievoer is!
Mark ~
Péé":2hx0wrkt said:Als er nog ruimte is, zou ik er ook bij willen zijn.
Mijn zoon neem ik dan mee, we blijven echter tot een uur of 5 's avonds, dus geen eten (wordt 2 uur lang terug rijden).
rinus711":27vfmib4 said:Yesssssss! wij redden het ook! Ik zelf +2
Erg veel zin in, tot de 12e
ChapDDR":27vfmib4 said:Ik kom dus met +2 en we blijven eten!
Wij komen met OV, hopelijk is het te doen vanaf Zoetermeer centraal station.
Lord Fat Frog":3v389771 said:Hallo
Leuk dat er weer een event is.
(keer meegeweest met Machello)
Ik vroeg me af tot hoe laat het event is?
waiwainl":1hfbh6f6 said:Lord Fat Frog":1hfbh6f6 said:Hallo
Leuk dat er weer een event is.
(keer meegeweest met Machello)
Ik vroeg me af tot hoe laat het event is?
tot 01.00 ofzo?
Psykick":s4fp6hoz said:rinus711":s4fp6hoz said:Yesssssss! wij redden het ook! Ik zelf +2
Erg veel zin in, tot de 12e
Top!
ChapDDR":s4fp6hoz said:Ik kom dus met +2 en we blijven eten!
Wij komen met OV, hopelijk is het te doen vanaf Zoetermeer centraal station.
Geef maar een belletje anders, dan kunnen we kijken of we even kunnen pendelen.
Psykick":38ksral0 said:waiwainl":38ksral0 said:Lord Fat Frog":38ksral0 said:Hallo
Leuk dat er weer een event is.
(keer meegeweest met Machello)
Ik vroeg me af tot hoe laat het event is?
tot 01.00 ofzo?
Zoiets ja :mrgreen: