sombetzki":3vval3f4 said:Ik ben ook van de partij. Inclusief de rest van de bende
Vikings! :twisted:sombetzki":3fc4tzml said:Ik ben ook van de partij. Inclusief de rest van de bende
waiwainl":1gta87bv said:Heb je nog speciale / wacky kasten staan? Is Wishiwashi er nog?![]()
Kijk, zo mag ik het horen! Ik eet overigens mee.Psykick":1l839020 said:waiwainl":1l839020 said:Heb je nog speciale / wacky kasten staan? Is Wishiwashi er nog?![]()
Ik ga mijn best doen Bastiaan, maar er zal genoeg leuks zijn
Een leuke opkomst zo te zien! Heb er erg veel zin in!
Met eten ga ik mss toch zelf de keuken in, zullen geen hamburgers worden, maar wel een goede hap!
Robert":1y87w90f said:Aan de topic naam te zien is het definitief de 12e geworden, gaat de 5e nog gewoon door of komt dit te vervallen t.b.v. de 12e?![]()
ruderudie":3c76ixs5 said:Ik ga het ook halen, zal wel einde middag worden denk ik. Doe maar met eten Has!
groo1306":1m91cl3q said:Ondertussen is het bij mij +2 geworden. :mrgreen: